חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

בר הקרח של דובאי

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

כל מה שצריך לדעת על בר הקרח של דובאי

חופשה בדובאי היא דבר נפלא, זוהי עיר שמציעה לתייר מגוון אינסופי של אטרקציות מכל הסוגים, דובאי היא העיר השנייה בגודלה באיחוד האמירויות והיא העיר הכי מאוכלסת, בשנים האחרונות דובאי הפכה למוקד תיירותי שמושך אליו מיליוני תיירים בשנה, כיום גם אנחנו הישראלים יכולים לנפוש בדובאי להנות מהשפע שהעיר מעניקה לתייר.

אחת האטרקציות שמאוד כדאי לבקר בה זהו בר הקרח של דובאי, בר הקרח הראשון במזרח התיכון אשר נפתח בשנת אלפיים ושבע, ומאז עבר שיפוץ משמעותי באלפיים וארבע עשרה, 

לאחר השיפוץ הוסיפו לבר פסלי קרח אומנותיים, כסאות קרח ושולחנות, והחלל הפנימי מואר בצורה יוצאת דופן המשרה אווירה מדהימה, והכל בטמפרטורה מתחת לאפס מעלות.

למה לצפות בביקור בבר הקרח של דובאי

בר הקרח של דובאי (Chill Out Bar) משלב חידוש של טמפרטורות מתחת לאפס עם עיצוב פנים ייחודי זהו חידוש טכנולוגי בקירור שמאפשר לעצב את המקום בצורה של בר, עם  תאורה מדהימה ואדריכלות שלגמרי שובר את המוסכמות, 

התאורה המפוזרת משנה את צבעיה במרווחים מסוימים והיא מסננת דרך גושי קרח צלולים כבדולח, ממלאת אותם בגוונים מרהיבים מה שגורם לאווירה מושלמת.

כל האלמנטים הללו הורכבו בצורה נפלאה כדי ליצור את אחד מברי הקרח הטובים בעולם, תוסיפו לזה את השירות המדהים זה הופכת להיות חוויה יוצאת מן הכלל, בר הקרח בדובאי הפך להיות בשנים האחרונות אטרקציה מובילה בדובאי בעיקר בזכות האווירה המיוחדת ואל תשכחו שאתם נמצאים בטמפרטורה מתחת לאפס בלב המדבר.

הבר של דובאי לא מגיש אלכוהול לכן הוא גם מושלם לביקור עם הילדים, בתפריט של הבר תוכלו למצוא אוכל ושתייה חמה, זה פשוט כיף לשתות כוס קפה חמה או תה בטמפרטורה כל כך נמוכה וכל זאת שבחוץ השמש לוהטת, הבר מציע מגוון גדול של חבילות שמאוד משתלמות.

 

בר הקרח של דובאי, בר הקרח הראשון במזרח התיכון
בר הקרח של דובאי, בר הקרח הראשון במזרח התיכון

מבחינת הילדים התפריט מתאים להם והם יכולים ליהנות משוקו חם וגם פיצה מושלמת כך שאתם יכולים גם לאכול ארוחת צהריים או ערב איתם רק בדרך הכי מיוחדת שאפשר.

בר הקרח בדובאי הוא היחיד בעולם שמחזיק מטבח עם אוכל חם, והאוכל שמוגש הוא ברמה גבוהה, כמובן שאתם מקבלים גם שמיכות וכירבוליות כדי שתוכלו לאזן את חום הגוף שלכם בזמן שאתם אוכלים ושותים, כל הבר עשוי קרח מה שאומר שגם הכיסאות שאתם ישובים עליהם וגם השולחנות עשויים קרח.

מה צריך לדעת על ביקור בבר הקרח בדובאי

מחיר כרטיס כניסה לבר הקרח בדובאי עבור אדם מבוגר יעלה לכם 80 AED ולילדים 50 AED, בשקלים זה יוצא ארבעים שקל לילד ושבעים שקל למבוגר, הביקור בבר מאוד מומלץ עם ילדים אין מכירת אלכוהול והכניסה מותרת לכולם, הבר פתוח כל ימות השבוע החל מעשר בבוקר עד עשר בלילה ובסופי שבוע עד חצות.

בר הקרח ש דובאי נמצא באזור מרכזי כך ששווה לתכנן את היום שלכם כדי שתספיקו לראות ולעשות אטרקציות נוספות, משך הביקור בבר לגמרי תלוי בכם, אם אתם רק באים להתרשם ואולי לשתות כוס קפה בטח תהיו במקום משהו כמו שעה אך אם אתם מתכוונים לאכול זה בטח יקח לכם יותר זמן.

אז אם אתם מתכננים טיול לדובאי כדי לכם מאוד לבקר בבר הקרח זוהי ללא ספק חוויה מדהימה בעיקר לאור העובדה שאתם נמצאים בלב המדבר בחום של כמעט ארבעים מעלות, את כרטיסי הכניסה ניתן לרכוש במקום כדאי לבדוק לגבי חבילות שהבר מציע זה בהחלט יכול לצאת לכם יותר משתלם בעיקר אם אתם מגיעים משפחה שלמה.

הבר של דובאי לא מגיש אלכוהול לכן הוא גם מושלם לביקור עם הילדים
הבר של דובאי לא מגיש אלכוהול לכן הוא גם מושלם לביקור עם הילדים

שאלות ותשובות בנוגע לבר הקרח בדובאי

מחיר של כרטיס כניסה לבר הקרח בדובאי עבו אדם בוגר יעלה לכם שבעים שקלים, כרטיס כניסה עבור ילדים יעלה לכם ארבעים שקלים.

בר הקרח בדובאי לא מגיש משקאות אלכוהוליים, ניתן למצוא בתפריט משקאות חמים, מרקים, פיצות ועוד מאכלים חמים המתאימים למזג האוויר במקום.

הכתובת של בר הקרח בדובאי היא: מרכז טיימס סקוור דרך שייח זאיד דובאי, זהו אזור מאוד מרכזי כך שלא תהיה לכם כל בעיה למצוא אותו בקלות.

בר הקרח בדובאי פתוח כל ימות השבוע בימי ראשון עד רביעי הבר פתוח החל מעשר בבוקר עד עשר בלילה ובסופי שבוע שעות הפתיחה הן החל מעשר בבוקר עד חצות.

לבחירת תאריך ורכישת כרטיסים בחרו את האטרקציה

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!