חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

סים, אינטרנט וחשמל בדובאי

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

דובאי הפכה להיות אחד היעדים הפופולריים ביותר עבור התייר הישראלי, זוהי עיר מטריפה הידועה בביניינים שוברי השיאים שלה, ומקומות כמו אי התמרים אי ענק בצורת עץ דקל מעשה ידי אדם, כאשר מתכננים טיול לדובאי יש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון. 

לפעמים אנו להוטים כבר לטוס ואנו שוכחים לחשוב על דברים כמו חיבורי החשמל בדובאי או איך אפשר להשתמש באינטרנט יש כמה דברים שכדאי לדעת עוד בשלב התכנון כדי הנחיתה שלכם תהיה רכה, אספנו עבורכם את המידע החשוב כדי שתוכלו לתכנן ולהתכונן לטיול שלכם בדובאי בצורה הכי טובה.

שקעי החשמל בדובאי

שקע החשמל בדובאי שונה מהשקע הישראלי, בדובאי משתמשים בשקע אנגלי, זהו שקע עם שלושה מחברים גדולים יותר משלנו, מבחינת מתח החשמל הוא זהה לזה שבארץ כך שאם אתם מביאים מכשירים חשמליים לא תהיה לכם שום בעיה להשתמש בהם מהבחינה הזו.

מבחינת חיבור התקע לשקע תצטרכו להשתמש במתאם מיוחד שאפשר לרכוש בכל חנות חומרי בניין בעלות קטנה של בין עשר לעשרים שקלים, במקרה ושכחתם או לא שמתם לב בדרך כלל ברוב המלונות בדובאי יש מתאמים שהם יתנו לכם ללא עלות או שתוכלו לרכוש באחת החנויות שנמצאות בדובאי.

בגלל שהמתח בדובאי זהה לזה שבארץ לא תצטרכו שנאי או מתאם נוסף וכל שעליכם לעשות זה לחבר את מתאם הפלסטיק שרכשתם או קיבלתם מהמלון ותוכלו להטעין את הסמארטפון שלכם או להשתמש בפן בחופשיות. כאמור כדי לרכוש מראש את המתאם זה יעשה לכם חיים קלים יותר.

בעיקרון השקעים הם שקע אנגלי אבל המלונות החדשים כבר התאימו את זה לשקעים שמתאימים לכולם- עדיף לקנות שקע אוניברסלי אחד ולקחת אותו ליתר ביטחון. חלק מהמלונות מביאים בקבלה למי שמבקש תמורת פיקדון.

כרטיס סים ואינטרנט בדובאי

אחד הדברים הכי חשובים לכל מי שמטייל בעולם זהו הטלפון שלו שגם נותן מענה לשיחות וגם נותן מענה לאינטרנט, דובאי היא אחת הערים המתפתחות בעולם והאינטרנט מאוד חשוב להם, אם זאת יש כמה דברים חשובים לדעת כמו למשל העובדה שהאפשרות להשתמש באפליקציות מסוימות חסומות.

כרגע לא ניתן לעשות שיחות דרך וואטסאפ, או פייסבוק שנחסמו לשימוש זה במדינה כולה, יש אפליקציות אחרות שאתם יכולים להשתמש בהם למטרה זו כמו, זום, גוגל הנגאאוט וסקייפ.

הדרך הטובה והזולה ביותר להשתמש בטלפון שלכם ובאינטרנט בדובאי היא על ידי רכישת כרטיס סים מאחת החברות המקומיות, תוכלו למצוא כרטיסים במחירים הנעים בין חמישים וחמש דולר עד מאה דולר, חברות הסלולר המובילות בדובאי הן: (Etisalat, Swyp, Du & Virgin Mobile)

כמו כן אתם יכולים למצוא כרטיסים זמינים כבר בשדה התעופה, כאשר אתם נוחתים בדובאי אתם מקבלים במתנה כרטיס סים המכיל ג'יגה אחד, הכרטיס שייך לחברה בשם דו (DU) ולאחר מכן אתם יכולים להמשיך למלא אותו ולהשתמש בו.

דובאי מנסה לעודד תיירות בכל מחיר לכן הם מעניקים את הכרטיס באופן חופשי לכל מי שמלאו לו שמונה עשרה ומעלה, כדי להפעיל את הכרטיס יש להתקשר למספר #*112 ולאחר מכן תקבלו הודעה עם קישור בו תצטרכו להכניס פרטים מזהים, שימו לב למחירים המוצעים יש כל הזמן מבצעים ולעיתים שווה לבדוק בין החברות השונות מי מציעה את המחיר הטוב והמשתלם ביותר.

החברות הבולטות שמתחרות על המחירים הטובים ביותר הן Etisalat או Du, כאשר אטיסלט נחשבת לחברה שמעניקה את השירות הטוב ביותר ואת האינטרנט הכי מהיר, אך שימו לב שיש לחברה מדיניות מאוד ברורה לגבי כרטיסי סים שנמכרים לטווח קצר עבור תיירים.

באופן כללי מחירי האינטרנט בדובאי הם לא רעים אך מאוד שווה לבדוק קצת את השטח כדי לבדוק האם העסקה שלכם משתלמת, יש גם מחירים גבוהים מאוד ללא הצדקה כך שמאוד שווה לבדוק את זה לפני שרוכשים.

שימו לב לחסימה שהזכרנו קודם לכן, הסיבה לכך היא אובדן הכנסות של חברות הטלפון שנמצאות בבעלות הממשלה, חשוב להתקין מראש אפליקציות אלטרנטיביות, בעיקר בשל העובדה שכל כך התרגלנו להשתמש בוואטסאפ ובשיות של פייסבוק שזה יראה לכם אולי מעט מוזר בהתחלה, בכל מקרה שירות הטקסטים והפייסבוק פעילים לשימוש.

מבחינת מתח החשמל הוא זהה לזה שלנו בארץ, מבחינת השקע הוא שונה זהו שקע אנגלי עם פינים גדולים יותר לכן תצטרכו לרכוש מתאם מיוחד כדי שתוכלו לעשות שימוש בחשמל של דובאי.

כן בדובאי יש את האינטרנט אחד המהירים בעולם, מומלץ לבחור בספק המקומי אטיסלט, שנחשבים לספק האינטרנט הכי מהיר במדינה, כדאי גם לבדוק לגבי מבצעים שהחברה מציעה.

נכון השימוש בשיחות הוידאו והקוליות של פייסבוק וואטסאפ נחסם במדינה, לכן תצטרכו למצוא אלטרנטיבות אחרות כמו לדוגמא, זום או סקייפ.

לא המחירים בהחלט סבירים למשל בעלות של ארבעים שקל תקבלו גלישה בנפח של שתי גיגה ושלושים דקות שיחה, בעלות של מאה שבעים שקל תקבלו עשרים ושתיים ג'יגה גלישה וחמש מאות עשרים וחמש דקות שיחה.



לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!