חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

אי בלו ווטרס

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

כל מה שצריך לדעת על האי בלו ווטרס

דובאי היא עיר מדהימה זוהי עיר תיירותית שמושכת אליה בכל שנה מיליוני מבקרים, אחד המקומות יוצאי הדופן בדובאי זהו האי בלו ווטרס אי מלאכותי מעשה ידי אדם, פשוט פלא שצריך לראות כדי להאמין שזה קיים במציאות.

בלו ווטרס הוא אחד מיעדי התיירות העיקריים בדובאי זאת מפני שעל אף שזהו אי קטן הוא גדוש אטרקציות מלהיבות כמו למשל עין דובאי הגלגל הענק הגדול ביותר בעולם, מסעדות ברמה גבוהה, חנויות לשופינג ועוד אטרקציות מעניינות.

מומלץ מאוד לבקר באי בלו ווטרס או אפילו להישאר באחד מבתי המלון או הדירות להשכרה באי כדי לחוות אותו כמו שצריך, אחד היתרונות של האי זה שהתחבורה הציבורית מעולה ואין בא לצאת מהאי כמו שאין בעיה לחזור אל האי.

אטרקציות בחוף לה מר

האי בלו ווטרס תוכנן ונבנה במטרה להיות אטרקציה תיירותית וגם מקום מגורים לאנשים אמידים במיוחד, האי מכיל מגוון גדול של אטרקציות והאי נגיש מאוד ואפשר להגיע אליו בקלות רבה. דבר נוסף שמושך אליו תיירים רבים לאי בלו ווטרס זהו הקניון והחנויות שבו, זהו מקום אידיאלי לערוך קניות בדובאי. 

שימו לב אם אתם נמצאים בדובאי בתקופת חודש דצמבר יש תוכלו ליהנות מפסטיבל קניות בדובאי שנערך באי בלו ווטרס, זה הזמן האידיאלי לעשות שופינג בדובאי ותוכלו למצוא מותגים מוכרים במחירים מעולים מאוד.

עין דובאי – זהו הגלגל הענק הגדול ביותר בעולם המזדקר לגובה של קצת יותר ממאתים ועשר מטר, יש בגלגל ארבעים ושמונה קפסולות נפרדות ובסך הכל יכולים להיכנס לגלגל אלף ארבע מאות אנשים במקביל בהחלט נתון מדהים. 

כאשר אתם נמצאים בסיבוב העליון של הגלגל אתם מקבלים תמונה של נוף עוצר נשימה על קו הרקיע של העיר דובאי זוהי חוויה מטריפה שנחשבת לאחת האטרקציות הכי מוצלחת שיש בדובאי.

מאדאם טוסו דובאי – אחת האטרקציות החדשות באי מוזיאון מאדאם טוסו המפורסם נפתח באי בלו ווטרס רק לאחרונה, זהו מוזיאון בובות שעווה המכיל דמויות מפורסמות מסרטים, שחקני ספורט מפורסמים, זמרים ומוזיקאים ודמויות מפורסמות כמו מלכת אנגליה.

המוזיאון נפתח כל ימות השבוע בשעה שתיים עשרה בצהריים עד שש בערב ובסופי שבוע שעות הפתיחה הן החל מעשר בבוקר, לא יהיה לכם קשה למצוא את המקום ברגע שהגעתם לאי' מעבר לכל האטרקציות המדהימות שאפשר למצוא, האי עצמו הוא חוויה שלא כדאי לפספס.

מסעדות ומלונות באי בלו ווטרס

אם אתם מעוניינים להישאר באי או לאכול אוכל טוב תוכלו למצוא מבחר גדול מאוד של מסעדות מכל הסוגים, כמו למשל אליסי מסעדת מאכלי ים ברמה גבוהה, השולחן של קליאו, מסעדה עם נוף מרהיב אל עבר המפרץ הפרסי המגישה אוכל מקומי מסורתי מאוד מומלץ.

אתם יכולים למצוא גם מאכלים רגילים כמו פיצה או נקניקייה בלחמניה ברחבי האי כך מהבחינה הזאת אתם לגמרי מסודרים ויכולים לאכול כל מה שבא לכם במחירים סבירים בהחלט. 

אם אתם מעוניינים להישאר באי אתם יכולים לעשות זאת במלון ארמון הקיסר הראשון שנפתח אי פעם מחוץ לארצות הברית, זהו מלון ברמה גבוהה מאוד והמחירים שלו יחסית יקרים, אפשרות נוספת היא הדירות של האי בלו ווטרס אלה דירות להשכרה מחדר שינה אחד ועד ארבעה ברמה גבוהה מאוד לכל דירה יש נוף מדהים על המפרץ הפרסי.

האי בלו ווטרס בלילה
האי בלו ווטרס בלילה

שאלות ותשובות בנוגע לאי בלו ווטרס דובאי

יש לכם כמה דרכים להגיע אל האי, כמובן תלוי מהיכן אתם מגיעים, התחבורה הציבורית בדובאי עובדת מעולה ומכל מקום בעיר ניתן להגיע באמצעות הרכבת החשמלית, אם אתם מגיעים ברכב: סעו בדרך(Sheikh Zayed) שייח זייד E11 לכיוון אבו דאבי, ואז צאו ביציאה 31 לכיוון רחוב אל עזראק Al Azraq. במקרה ואתם נמצאים לא רחוק מהאי מומלץ ללכת ברגל על הגשר שנבנה במיוחד כדי לחבר את הי אל העיר.

כן האי פתוח עשרים וארבע שעות ומואד כדי לבקר בו, אך האטרקציות והמסעדות לא פתוחות כל הזמן לכן כדי להגיע בשעות שתוכלו לנצל את הביקור שלכם וליהנות מאחת האטרקציות המלהיבות של האי.

כמובן שזה יהיה הגלגל הענק עין דובאי שנחשב לגלגל הגדול ביותר בעולם שמגיע לגובה של מאתים ועשר מטר, ומעניק לאלה שעלו עליו נוף מרהיב ביותר של דובאי כאשר אתם נמצאים בחלק העליון קו השמים של העיר נפרש בפניכם, פשוט תכינו את המצלמות.

כמובן אתם יכולים למצוא באי חופים מסודרים מעולים, או לשבת באחת המסעדות המשקיפות על המפרץ הפרסי וליהנות מהנוף המדהים.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!