חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

בריכות פנורמיות בדובאי שאסור לפספס

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

כל מה שצריך לדעת על בריכות פנורמיות בדובאי

דובאי ביססה את מעמדה כאחד מיעדי התיירות המובילים בעולם, כיום דובאי היא עיר מתקדמת ומודרנית אשר מציעה כמות אטרקציות בלתי נתפסת, יש בדובאי יותר מחמש מאות בתי מלון, כך שאתם יכולים למצוא מלונות בתקציב נמוך יחסית עד למלונות יוקרה שלילה אחד בהם יעלה לכם עשרות אלפי שקלים.

כמובן שברוב המלונות בדובאי תוכלו ליהנות מבריכת שחייה, אך יש כמה מלונות בעיר שלקחו את הנושא של הבריכה כמה צעדים קדימה והקימו בריכות פנורמיות הממוקמות בראש המלון ומעניקות נוף מדהים של שלוש מאות שישים מעלות על דובאי המקסימה.

האשליה האופטית של אין גבול בין ים לשמיים היא לא רק חלומו של כל אינסטגרמר זוהי פשוט חוויה מדהימה על גבול החלומית, כמו כל מה שעושים ובונים בדובאי, הם לקחו את בריכות פנורמיות לרמה אחרת, תרתי משמע.

רוב הבריכות הפנורמיות בדובאי פתוחות רק למבקרי המלון אך תוכלו למצוא גם כמה שכן, בכל מקרה אם כבר מלון בדובאי אז מומלץ לקחת מלון עם בריכה פנורמית מאשר שתצטרכו לשלם עליה כאשר אתם מגיעים לביקור במקום.

האשליה האופטית של אין גבול בין ים לשמיים
האשליה האופטית של אין גבול בין ים לשמיים

רשימה ל בריכות פנורמיות מומלצות בדובאי

אאורה סקייפול (The Aura Sky Pool in Dubai) – אחד המלונות החדשים ביותר בדובאי עם בריכה פנורמית שאסור לפספס הבריכה נמצאת בגג המלון בגובה הבלתי נתפס של מאתיים תשעים וארבע מטר מעל פני הים, זוהי הבריכה הפנורמית הגבוהה בעולם שאף זכתה בשיא גינס היקר, 

הבריכה הפנורמית מעניקה כמה מהנופים המרהיבים ביותר על דובאי, הבריכה נמצאת בקומה השבעים ושבע, ותוכלו למצוא שם אזור חובי עם ברים שמגישים קוקטיילים מעולים, הבריכה בנויה כאשר היא  שקועה בגג עם צורות של מעגלים סביב גג הבניין. 

הבריכה היא ענקית באורך של תשעים וארבע מטר,  ומעניקה נוף מרהיב לעבר האי בלו ווטרס, פאלם ג'ומיירה וחוף ג'ומיירה, הבריכה נפתחת כל יום בשעה עשר בבוקר עבור המבקרים, בילוי של יום שלם בבריכה יעלה לכם 425 דירהם, אחר הצהריים בלבד עולה 225 דירהם ואילו רק לכניסה לבריכה בשעות הבוקר עולה 200 דירהם.

פייב פאלם ג'ומיירה (Five Palm Jumeirah) –  המלון ממוקם בתחילת של פאלם ג'ומיירה, פייב פאלם הוא מלון שעורך את מסיבות הבריכה הטובות בעיר,  אנשים רבים שחגגו שם טוענים שעל גג המלון יש את אחת מבריכות השחייה הטובות ביותר בדובאי. 

הבריכה הפנורמית ממוקמת בקומה השש עשרה של המלון וכוללת שתי בריכות שחייה עם קירות זכוכית שקופים שמעניקים נוף מדהים על אזור של ג'ומיירה ועל המרינה של דובאי, פייב פאלם עורך את מסיבות הבריכה הטובות ביותר, עם תקליטנים בינלאומיים לפחות פעם בשבוע. 

אז אם אתם מחפשים מקום כמו שאומרים לקרוע את העיר פייב פאלם ג'ומיירה הוא המקום בשבילכם, הבריכה נקראת הפנטהאוז והיא פתוחה כל ימות השבוע.

המרפסת בבורג' אל ערב  (The terrace, Burj Al Arab) – אחת הבריכות הפנורמיות הטובות ביותר בדובאי, הבריכה נמצאת בבניין האייקוני בורג' אל ערב בניין אשר מעוצב בצורה של מפרש של סירה.

זהו מלון אשר נמצא על אי משלו ובשונה מפייב פאלם או אתר הנופש ג'י בי אר בריכה זו לא נמצאת בגובה אלא גובלת בים הפתוח ומתמזגת איתו בצורה נפלאה.

בבריכה זו אתם לא חייבים להיות אורחי המלון כדי להיכנס אליה וניתן לרכוש כרטיס יומי בלבד, הכרטיס כולל גישה לבקתות עץ מפנקות, ניתן גם לקבל גישה לביתן המלכותי כמובן בתשלום נוסף שבו תקבלו מלצר פרטי משלכם שיגיש לכם תה, קפה עם משקאות לא אלכוהוליים בחינם.

המרינה של דובאי (Dubai Marina) – אחת הבריכות הפנורמיות הגדולות ביותר בדובאי עם אורך ורוחב של ארבעים וחמישה מטרים, זוהי אחת הבריכות היפות והמושקעות ביותר בעיר.

הבריכה הפנורמית במרינה של דובאי מעניקה נוף מטריף על העיר, הבריכה ממוקמת בקומה הרביעית של המלון ותוכלו למצוא שם גם את אחד הברים הטובים ביותר בדובאי, יש גם בריכה במיוחד עבור ילדים ומטבח הבריכה מגיש ארוחות מעולות ומשקאות טעימים, עם מעט מאוד זמן המתנה ושירות מעולה.

הבריכה הפנורמית במרינה של דובאי היא מקום מושלם לבילוי משפחתי, גם בבריכה זו אתם לא חייבים להיות אורחי המלון כדי לבקר בה.

אין כמו בילוי בבריכה פנורמית בדובאי ביום חם
אין כמו בילוי בבריכה פנורמית בדובאי ביום חם

סופיטל דובאי דאון טאון (Sofitel Dubai Downtown) – במלון זה תמצאו בריכה פנורמית גדולה ומפנקת, עם נופים מרהיבים על הבניין הכי המפורסם כנראה בדובאי בורג' חליפה הבניין הגבוה בעולם אשר מתנשא לגובה של שמונה מאות עשרים ושמונה מטרים.

ללא ספק אחת הבריכות הפנורמיות בדובאי אשר מעניקות את הנוף היפה ביותר על העיר, הבריכה מעוצבת ברמה גבוהה מאוד והיא אחת הבריכות היוקרתיות בדובאי, אזור הבריכה מדמה חוויה של אי בודד בלב הים, עם עצי דקל המקיפים את הבריכה וגורמים לה להיראות כמו נווה מדבר בשמיים.

ליד הבריכה, בר בר מצוין בשם אבוב לאונג' , הבר מתמחה בקוקטיילים ואוכל מהיר שתוכלו לאכול בשולחנות מקסימים לצד הבריכה, זהו עוד אחד מהברים המועדפים בדובאי גם על מקומיים וגם על תיירים רבים שפוקדים את המקום מדי שנה.

אינטרקוננטל דובאי (Intercontinental Dubai) – הגג של המלון המעולה מכיל של אחת הבריכות הפנורמיות הייחודיות ביותר בדובאי, טמפרטורת הבריכה נשמרת בצורה מושלמת ומעניקה לה טמפרטורה מרעננת בכל עת. 

יש לבריכה יש גם אזור הנראה כמו מיכל זכוכית ענק אשר משתרע מהצד של הבניין ברגע שאתם נכנסים אליו, אתם עלולים להרגיש כאילו אתם שוחים בשמיים הפתוחים ויש הרגשה של סכנת נפילה לרחוב שלמטה.

זוהי ללא ספק אחת החוויות המומלצות בדובאי כאשר אתם מרגישים בין התרגשות אדירה לבין פחד, הנוף שמקבלים מהבריכה הפנורמית במלון אינטרקונטיננטל הוא מדהים ומעניק נופים על העיר מזווית מעולה.

שאלות ותשובות בנוגע לבריכות פנורמיות בדובאי שאסור לפספס

כן אתם יכולים למצוא מגוון גדול של בריכות פנורמיות בדובאי, הבריכות נמצאות בעיקר בבתי מלון וזוהי חוויה שלא כדאי לכם לפספס בדובאי.

הבריכה הפנורמית הגבוהה בעולם נמצאת בדובאי זוהי בריכה הנמצאת בגובה של יותר ממאתיים מטרים והיא מעניקה נוף עוצר נשימה על דובאי.

לא יש בריכות פנורמיות בדובאי אשר נמצאות בבתי מלון שלא מאפשרים כניסה של אנשים מבחוץ.

תלוי איך אתם מסתכלים על זה, המחירים מתחילים באזור המאתיים שקלים ויכולים להגיע גם לכמה מאות שקלים תלוי בתוספות שאתם מזמינים, ביחס לחוויה המחיר לגמרי משתלם.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!