חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

החלקה על הקרח בדובאי

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

כל מה שצריך לדעת על החלקה על הקרח בדובאי

אם אתם כבר בשלב של תכנון הטיול שלכם לדובאי עם ילדים אתם בטח כבר מכירים חלק מהאפשרויות שיש לכם לבילוי משפחתי, אחת האטרקציות המרכזיות בקניון דובאי, אשר נחשב יעד הקניות והבידור הגדול בעולם, ממוקם בקומת הקרקע של הקניון ליד השוק, משטח ההחלקה בגודל אולימפי אשר הפך להיות נקודה פופולרית בדובאי.

אחד המקומות שרוב הסיכויים שתבקרו בהם זהו מרכז הקניות המוביל של האזור קניון דובאי, עם יותר מ-אלף מאתיים חנויות ומגוון אטרקציות ברמה עולמית, קניון דובאי מחולל מהפכה בחוויית הקניות המודרנית באיחוד האמירויות. עם מגוון מרשים של אטרקציות, קניון דובאי הוא חווית הקניות האולטימטיבית בדובאי.

החלקה על הקרח בדובאי זוהי אחת החוויות המשפחתיות הטובות ביותר שאפשר לקבל בטיול לדובאי, אספנו עבורכם מידע על החלקה על הקרח בדובאי כדי שתוכלו לתכנן את הטיול שלכם בצורה הכי טובה.

החלקה על הקרח בלב המדבר החלקה על הקרח בדובאי

בדובאי הכל אפשרי אפילו תוכלו למצוא משטח החלקה על הקרח בלב המדבר, אחת האטרקציות הכי פופולריות בדובאי בעיקר עבור משפחות, המשטח הענק של הקרח מאפשר להחליק בצורה מקצועית אך הוא גם מתאים לאלה שאין להם שום ניסיון קודם וכמובן שאתם יכולים להיעזר במדריך מקצועי שילווה אתכם וילמד אתכם את הבסיס של ההחלקה.

משטח הקרח בדובאי מתוחזק בטכנולוגיה העדכנית ביותר כדי ליצור ולשמור על עקביות ואיכות המשטח בסטנדרטים הגבוהים ביותר, תוכלו למצוא  מעל אלפיים זוגות גלגיליות אשר יובאו מיצרן מוביל באיטליה כדי שיתאימו לילדים ולמבוגרים בכל הגילאים והגדלים. 

חלל המשטח מעוצב בצורה יוצאת דופן והוא בנוי במטרה שיוכל לספק בידור למבקרים ברמה הגבוהה ביותר, כמובן שלא כולם חייבים להחליק ואם אבא או אמא לא מעוניינים הם יכולים לשבת ביציע המשקיף על המשטח ובינתיים להנות מכוס קפה חם או מארוחה טובה.

מלבד ההחלקה על הקרח בדובאי יש במקום עוד אירועים רבים, בשעות הערב יש די ג'יי שמנגן את המוזיקה הכי עכשווית ומכניס אתכם לקצב, יש באולם גם אירועי ספורט כמו משחקי ליגת ההוקי המקומית, חוגים, ופעילויות שונות ומגוונות, כך ששוה לבדוק האם יש איזה אירוע מעניין כאשר אתם מגיעים לביקור בדובאי.

החלקה על הקרח בדובאי זוהי אחת החוויות המשפחתיות הטובות ביותר
החלקה על הקרח בדובאי זוהי אחת החוויות המשפחתיות הטובות ביותר

מבחינת הילדים התפריט מתאים להם והם יכולים ליהנות משוקו חם וגם פיצה מושלמת כך שאתם יכולים גם לאכול ארוחת צהריים או ערב איתם רק בדרך הכי מיוחדת שאפשר.

בר הקרח בדובאי הוא היחיד בעולם שמחזיק מטבח עם אוכל חם, והאוכל שמוגש הוא ברמה גבוהה, כמובן שאתם מקבלים גם שמיכות וכירבוליות כדי שתוכלו לאזן את חום הגוף שלכם בזמן שאתם אוכלים ושותים, כל הבר עשוי קרח מה שאומר שגם הכיסאות שאתם ישובים עליהם וגם השולחנות עשויים קרח.

מה צריך לדעת על החלקה על הקרח בדובאי

החלקה על הקרח בדובאי מתאפשרת לילדים החל מגיל שלוש, ילדים מתחת לגובה של מטר חייבים לעלות למשטח בליווי של מבוגר, כמובן שאתם מקבלים את כל הציוד הנדרש כדי להחליק וגם את הציוד הבטיחותי הנדרש כמו למשל קסדה ומגני בירכיים.

לאלה שאין להם שום ניסיון בהחלקה על הקרח יכולים להיעזר בשלושה סוגים שונים של עזרי החלקה שניתן לשכור עבור זמן ההחלקה,ניתן לבחור בין כלב ים, פינגווין או איש שלג, הצוות של המשטח מאוד ידידותי והם יכולים לעזור לכם למצוא את הסוג המתאים עבורכם מבחינת הגובה, עזרי ההחלקה זמינים עבור מבוגרים וילדים כאחד.

שימו לב כניסה למתחם ההחלקה תעלה לכם כסף גם אם אתם לא מתכוונים להחליק על הקרח, לכל קבוצה מתאפשרת כניסה לצופה אחד ללא תשלום אך השאר יצטרכו לשלם סכום סמלי.

לא תהיה לכם בעיה למצוא את משטח ההחלקה על הקרח בדובאי בעיקר מפני שהוא נמצא באחד הקניונים המרכזיים ביותר בעיר, כדאי לתכנן את היום שלכם כדי שתפסיקו לעשות אטרקציות נוספות בקניון שיש בו מבחר לא הגיוני של אטרקציות מכל הסוגים ולכל הגילאים.

אל תוותרו על החוויה הנפלאה של החלקה על הקרח בדובאי, מתי יצא לכם שוב להחליק על הקרח בלב המדבר, לילדים זוהי אטרקציה מושלמת, הם גם יכולים לשחק במשחקי ארקייד במתחם ולהנות מהחוויה שתישאר זכורה שנים רבות.

החלקה על הקרח בלב המדבר החלקה על הקרח בדובאי
החלקה על הקרח בלב המדבר החלקה על הקרח בדובאי

שאלות ותשובות בנוגע להחלקה על הקרח בדובאי

בעיקרון כן ניתן להחליק החל מגיל שלוש כמובן שזה חייב להיות בליווי מבוגר ואתם מקבלים את כל הציוד הבטיחותי הנדרש.

כרטיס החלקה על הקרח בדובאי יעלה לכם תשעים וחמישה שקלים והוא מקנה לכם את האפשרות להחליק על הקרח במשך שעה וחצי.

משטח החלקה על הקרח בדובאי נמצא בתוך קניון דובאי בקומה הראשונה, זהו אחד הקניונים הכי מבוקשים בעיר כך שלא אמורה להיות לכם שום בעיה להגיע למקום בקלות.

בעיקרון כן הכניסה למתחם עולה כסף, אך בכל קבוצה של מבקרים צופה אחד יכול להיכנס בחינם, האחרים ישלמו סכום סמלי.

לבחירת תאריך ורכישת כרטיסים

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!