חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

ברים מומלצים בדובאי

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

כל מה שצריך לדעת על ברים ופאבים בדובאי

ביקור בדובאי זוהי חוויה יוצאת דופן, דובאי הפכה להיות מעצמה תיירותית אדירה שמושכת אליה מדי שנה מיליוני תיירים, בגלל שאיחוד האמירויות היא מדינה מוסלמית נהוג לחשוב שאסור לשתות אלכוהול בדובאי אך זה לא נכון, האמנם ישנם חוקים נוקשים וברורים בנושא של אלכוהול אך בהחלט ניתן לשתות במקומות המיועדים לכך.

כדי לבלות בנעימים חשוב מאוד לקחת לתשומת לבכם את התנאים וההגבלות כדי שלא תסתבכו עם החוק, כדי לשתות אלכוהול בדובאי עליכם להיות מעל גיל עשרים ואחת, כאמור יש לשתות רק במקומות המיועדים לכך שמחזיקים רישיון למכירת אלכוהול, כמו מלונות אתרי נופש, ברים, מסעדות, אסור לרכוש אלכוהול בשום מקום אחר בדובאי.

אסור בשום אופן לשתות בפומבי או להסתובב שיכורים ברחובות, אתם עלולים להיתפס ואף להיעצר, לכן כדאי להתייחס ברצינות ולכבד את תושבי המקום, לאחר מכן כל מה שנותר לכם זה לבלות, לכן אספנו עבורכם את הברים והפאבים הכי מומלצים בדובאי.

איפה לשתות בדובאי
איפה לשתות בדובאי

איפה לשתות בדובאי

ברל ספורט ארנה (Barrels Sports Arena) – זהו בר ספורט אשר נמצא בבור דובאי, מקום מעולה לראות את אחד ממשחקי הכדורגל של ליגת האלופות או אחת הליגות הבכירות של אירופה, יש במקום גם אטרקציות נוספות כמו שולחנות ביליארד ועמדות פלייסטיישן פרטיות.

זהו המקום המושלם בדובאי לשתות כוס בירה צוננת, ברל ספורט פתוח כל ימות השבוע בין השעות שתיים עשרה בצהריים עד שלוש לפנות בוקר, כתובת: Majestic City Retreat, Bur Dubai

ביגלס פאב (Biggles Pub) – זהו בסגנון בריטי מסורתי הממוקם לא רחוק משדה התעופה של דובאי, זהו אחד הברים הוותיקים בדובאי שמושך אליו תיירים רבים, תוכלו להתרווח בספות שבמרפסת באוויר הפתוח והנעים של לילות דובאי, הבר מגיש קוקטיילים מיוחדים ומגוון משקאות מעולים, הבר פתוח כל יום החל משתים עשרה בצהריים עד שתיים לפנות בוקר ונמצא במלון מילניום איירפורט דובאי.

קראון אנד ליון (Crown & Lion) – זהו בר בסגנון הישן מושלם לחובבי ספורט, אם אתם לא יכולים להפסיד את המשחקים החשובים זהו המקום האידיאלי, כמעט בכל פינה בפאב תוכלו למצוא מסך שמשדר משחקים מובילים, קראון אנד ליון מגיש גם ארוחות מעולות והוא זכה בפרס האוכל הטוב ביותר של דובאי, בהחלט מקום מומלץ.

קראון אנד ליון נחשב לאחד הפאבים הכי מבוקשים בדובאי, זהו פאב באווירה טובה המגיש קוקטיילים מעולים ועוד מגוון גדול של משקאות אלכוהוליים, הבר פתוח כל ימות השבוע בין השעות אחת עשרה בבוקר עד שלוש לפנות בוקר והוא נמצא במלון ביבלוס, בארשה הייטס

נלסון בר (Nelson’s) – זהו בר עם עיצוב מדהים עם קירות עשויים מעץ כהה המעניק אווירה חמימה ונעימה, זהו בר שכונתי הידוע כמקום מעולה להירגע אחרי יום ארוך, תוכלו למצוא מגוון גדול של קוקטיילים מדהימים, וכמה מסוגי הבירות הטובים ביותר שתמצאו בדובאי, נלסון בר פתוח כל יום החל משתיים עשרה בצהריים עד שלוש לפנות בוקר והוא נמצא במדיה רוטנה, בארשה הייטס.

שרלוק פאב (Sherlock’s Pub) – כמו השם של הפאב זה הרעיון שלו פאב בנושא בילוש, זהו בר אשר מעוצב בטוב טעם עם חלונות ויטראז' מעוטרים, יש במקום שולחנות ביליארד שתוכלו לשחק בהם בכיף, זהו בר מומלץ בעיקר אם בא לכם לשבת בשלווה עם מוזיקה נעימה ברקע שרלוק פאב בהחלט המקום בשבילכם, הבר פתוח כל ימות השבוע בין השעות שתיים עשרה בצהריים עד שלוש לפנות בוקר והוא נמצא במלון גרנד אקסלסיור אל ברשה

דאק הוק (Duck Hook) – זהו בר של שחקני הגולף בעיר, עם מרפסת מדהימה המשקיפה על מרכז דובאי ועל המגדל הגבוהה בעולם בורג' חליפה, תוכלו למצוא בבר תפריט אוכל עשיר ומגוון מאוד החל מאוכל גורמה מפואר ועד פיש אנד צ'יפס, תוכלו גם ליהנות ממבחר קוקטיילים טעימים, הבר פתוח כל יום החל משתיים עשרה בצהריים עד חצות, ונמצא במועדון הגולף דובאי הילס.

דה אנדרגראונד פאב (The Underground Pub) – זהו בר ספור אשר נמצא במרינה של דובאי, הפאב מעוצב בסגנון אנגלי אשר מתמקד ברכבת התחתית של לונדון, אתם ממש מרגישים שאתם נמצאים באחד הפאבים המסורתיים של לונדון בזמן שאתם בלב דובאי.

תוכלו למצוא בבר מבחר גדול של משקאות, קוקטיילים וכמובן מבחר גדול של בירות, מסכי טלוויזיה שמשדרים את משחקי הספורט הכי מבוקשים, בהחלט מרגיש כמו בר אנדרגראונד בלונדון, הבר פתוח כל ימות השבוע החל משתיים עשרה בצהריים עד שלוש לפנות בוקר, ונמצא ב אל אבטור גרנד ריזורט דובאי.

חיי הלילה של דובאי הם בהחלט תוססים
חיי הלילה של דובאי הם בהחלט תוססים

שאלות ותשובות בנוגע לברים ופאבים מומלצים בדובאי

כן בהחלט מותר, אך יש חוקים מאוד ברורים בנושא כמו למשל איסור על שתיית אלכוהול בפומבי או אפילו להסתובב שיכור ברחובות, יש מקומות אשר מיועדים לשתיית אלכוהול בדובאי שם תוכלו ליהנות מכוס בירה קרה או קוקטייל טעים.

כן חיי הלילה של דובאי הם בהחלט תוססים ואתם יכולים למצוא מגוון גדול של ברים ופאבים בכל מיני סגנונות.

כן יש כמה כאלה, כך שאם אתם רוצים לראות את אחד ממשחקי הכדורגל או הכדורסל המובילים תוכלו למצוא כמה ברים בדובאי שמשדרים שידורי ספורט.

אפשר לומר שהמחירים לגמרי סבירים אתם יכולים ליהנות ממבחר גדול של קוקטיילים או בירות במחירים לא רעים בכלל בברים ופאבים בדובאי.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!