חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

הכירו את חוף בלה בלה

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

כל מה שצריך לדעת על חוף בלה בלה בדובאי

דובאי היא עיר מדברית אשר נושקת לים, רצועת החוף של דובאי פשוט מקסימה והיא משתרעת לאורך אדיר, החופים של דובאי מאוד מסודרים ויש באזור שלהם המון אטרקציות, אחד החופים שאסור לפספס כאשר אתם נופשים בדובאי זה חוף בלה בלה .

שמו של חוף הים בלה בלה לקוח מהשפה האיטלקית והפירוש של המילה בלה באיטלקית זה יפה, חוף בלה בלה בדובאי הוקם במטרה להיות אזור בילויים ייחודי על חוף הים, זהו אזור מלא באטרקציות מדהימות, אתם יכולים לבלות בילוי רומנטי בחוף בלה בלה או לבלות עם חברים מה שבטוח זה שתמצאו תמיד מה לעשות בחוף בלה בלה. 

אם אתם אוהבים לבלות ומחפשים את חיי הלילה של דובאי חוף בלה בלה מציע מגוון גדול של אירועים, ברים ומסעדות, זהו אחד מאזורי הבילויים הכי פופולריים בדובאי אספנו בשבילכם את המידע שצריך לדעת לפני ביקור בחוף בלה בלה.

כל מה שצריך לדעת על חוף בלה בלה

חוף בלה בלה מתחלק לשלושה תחומים מועדון החוף, מסעדות וחיי לילה, וכולם במתחם אחד, זהו אחד האזורים הטובים בדובאי של חיי לילה, שימו לב כניסה למתחם היא החל מגיל עשרים ואחת.

מועדון החוף – זהו האזור של הבריכה עם נוף מדהים אל עבר הגלגל הענק עין דובאי שנחשב לגלגל הגדול ביותר בעולם, אתם יכולים להתפנק בבריכה עם קוקטיילים ברמה גבוהה או ארוחה מאחת משלושת המסעדות שנמצאות במתחם, זהו מתחם מאוד מסודר המציע שירותים חשובים כמו מגבות, לוקרים, מקלחות, מייבשי שיער, מחליקי שיער ועוד.

מועדון החוף פתוח כל יום החל מעשר בבוקר עד השקיעה, הכניסה למתחם לא עולה כסף אך על השירותים עצמם תצטרכו לשלם לדוגמא כיסאות חוף יעלו לכם מאה דירהם לאדם, כניסה לבריכה גם תעלה לכם מאה דירהם, יש מספר חבילות שתוכלו לקנות שיכולות להוזיל מעט את העלויות בעיקר אם אתם מגיעים קבוצה גדולה.

מסעדה אחת שלושה מטבחים – אחת האטרקציות של חוף בלה בלה אלה הן המסעדות או יותר נכון מסעדה אחת שמפעילה שלושה מטבחים שונים, המטבח היפני, המטבח האיטלקי והמטבח המסורתי, אתם יכולים לשבת בתוך המסעדה או באחת המרפסות בחוץ ואפילו לקחת אוכל לבריכה. 

המסעדה מקיימת גם אירועים רבים כמעט בכל יום, אחד האירועים הפופולריים זהו ערב נשים שהתקיים בימי שלישי, מחיר הכניסה לאירוע עולה מאה חמישים דירהם ואתם מקבלים גם גישה לבריכה ויין חופשי, האירוע מתחיל בשתיים עשרה בצהרים עד ארבע.

ישנם אירועים נוספים כך שכדאי מאוד לבדוק מראש לפני שאתם מגיעים איזה אירוע יש ומתי שימו לב שצריך להזמין מקומות מראש מפני שאירועים אלה מאוד פופולריים וללא הזמנה מראש לא יהיה לכם מקום במסעדה.

חיי לילה – חוף בלה בלה הוא המקום המושלם לבילויים וחיי לילה, עם שלוש רחבות בסגנונות שונים, מועדון הגג בנמצא כמובן בגג של המתחם זהו מועדון שפועל עד השעות הקטנות של הלילה ומקיים אירועים רבים המקום פתוח מראשון עד רביעי החל משש בערב עד שלוש לפנות בוקר.

בסופי שבוע שעות הפעילות מתחילות מעט יותר מוקדם והמקום נפתח כבר בארבע אחר הצהריים, כמובן שאתם יכולים להנות מבר משקאות מגוון ומעולה ואפילו ליהנות מארוחה טובה מהתפריט שהמועדון מציע ללקוחותיו.

מועדון האוהל הוא מועדון נוסף שי במתחם והוא נמצא כמו שמו בתוך אוהל אך בטח לא מה שאתם מדמיינים, זהו אוהל ענק בגודלו שמתנשא לגובה של בניין בן שלוש קומות ורחבה עצומה, מועדון האוהל כל כך גדול שהוא יכול להכיל עד אלפיים אנשים.

מועדון האוהל פתוח כל יום החל משבע בערב עד שלוש לפנות בוקר ובסופי שבוע החל מארבע אחר הצהריים עד שלוש לפנות בוקר, אתם יכולים להנות מתשעה ברים שונים שכל אחד מהם מתמחה בסגנון שתייה אחר, אין ספק שזהו מתחם מדהים שצריך לראות כדי להאמין שקיים כזה דבר.

מועדון נוסף במתחם זהו מועדון החדר האחורי, המקום המושלם לריקודים עם כדורי דיסקו ענקיים ועוד שלושה ברים נוספים החדר האחורי מעט יותר אינטימי אך עדיין חלל יחסית גדול, החדר האחורי הוא אחד המועדונים הנחשבים בדובאי ומושך אליו המון מקומיים ותיירים מכל רחבי העולם.

בין הברים במועדון יש בר יפני מיוחד ומאוד מומלץ יש גם בר בסגנון של הוליווד ובר מסורתי עם קוקטיילים ויינות משובחים, החדר האחורי פתוח כל יום החל משבע בערב עד שלוש לפנות בוקר, שימו לב שיש אירועים במקום עם תקליטנים מובילים אז אם אתם אוהבים לרקוד זה המקום בשבילכם.

שאלות ותשובות בנוגע לחוף בלה בלה

חוף בלה בלה בדובאי זהו מתחם ענק עם רצועת חוף יפיפיה, בריכה, מועדוני לילה, מסעדות וברים, זהו אחד המקומות בילוי הטובים ומומלצים בדובאי יש במתחם אירועים רבים ומסעדות מומלצות בסגנון יפני ואיטלקי.

לא שימו לב כניסה לחוף היא החל מגיל עשרים ואחת לכן המקום לא מתאים לביקור עם ילדים, אל תשכחו את תעודות הזהות שלכם או דרכון כי בלעדיהם לא תוכלו להיכנס.

לחוף עצמו לא צריך לעשות הזמנה מראש גם לא למועדונים אך למסעדות במתחם יש לעשות הזמנה מראש בעיקר אם אתם מגיעים כקבוצה של מספר אנשים.

כן יש כמעט כל יום אירועים שונים במתחם, במועדונים יש מסיבות עם תקליטנים מובילים, אחד האירועים הפופולריים במתחם זהו ערב נשים אשר מתקיים בימי שלישי במסעדה, זהו אחד האירועים האהובים על המקומיים ועל תיירים, מחיר כניסה יעלה לנשים מאה חמישים דירהם וגברים מאתיים דירהם. 

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!