חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

חוף אום סוקים

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

כל מה שצריך לדעת על חוף אום סוקים בדובאי

דובאי היא נווה מדבר אמיתי בלב המדבר נמצאת אחת הערים הכי מתפתחות בעולם אשר מציעה שפע של אטרקציות עבור הכמות הבלתי נתפסת של תיירים שמבקרים אותה מדי שנה, 

דובאי היא ללא ספק היעד המושלם לחופשה קייצית כאשר ברוב ימות השנה מזג האוויר בעיר חם בהתאם להיותה עיר מדברית.

שילוב של מזג אוויר קייצי וים הוא בלתי נמנע, לדובאי יש כמה מהחופים הטובים ביותר שתבקרו בהם, רצועת החוף של דובאי היא ארוכה מאוד והיא כוללת חופים פרטיים וחופים ציבוריים אחד החופים היפים והמומלצים הוא חוף אום סוקים.

חוף אום סוקים ידוע גם בשם חוף השקיעה, מפני השקיעה שלו היא על רקע המבנה המדהים בורג' אל ערב מבנה יפיפה בצורה של מפרשים של סירה, אנשים רבים מגיעים לחוף הזה רק כדי לצלם את עצמם עם בורג' אל ערב ברקע כשהשמש שוקעת.

ברקע של חוף אום סוקים נראה המגדל המדהים בורג' אל ערב
ברקע של חוף אום סוקים נראה המגדל המדהים בורג' אל ערב

מה יש לעשות בחוף אום סוקים

חוף אום סוקים הוא אחד החופים הפופולרים ביותר בדובאי הוא ממוקם ממש ליד מלון חוף ג'ומיירה ומול הפארק אום סוקים, ברקע של החוף נראה המגדל המדהים בורג' אל ערב שנמצא על אי ממש מול החוף, 

חוף אום סוקים הוא חוף ציבורי והכניסה אליו היא חופשית, מה שמאפיין את החוף במיוחד זהו החול הלבן והמים הבהירים בצבעי טורקיז מיוחדים, חוויה מעולה שניתם לעשות בחוף זוהי שחייה לילית.

בעבר שחייה לילית הייתה אסורה בדובאי אך בשנים האחרונות זה השתנה והם אפילו מעודדים את זה על ידי כך שהם הוספו תאורה מיוחדת לחוף, תיירים ותושבים רשאים לשחות עד חצות בחוף אום סוקים, למרחק של עד קילומטר מבורג' אל ערב, זה הופך את דובאי, לעיר הראשונה באיחוד האמירויות שמציעה חוף שחייה לילי.

אזור השחייה מסומן על ידי מצופי תאורה אדומים קטנים, מסביב יש גם מצילים אזור השחייה התאורה וכל מה שהם פיתחו שם הופך את חוף אום סוקים לחוף החכם בעולם.

ניתן למצוא מספר דוכני אוכל בחוף אום סוקים, בהם ניתן לקנות גלידה, אוכל ושתייה, יש בסביבה גם כמה מסעדות לא רעות בכלל, החוף מציע גם אינטרנט אלחוטי חינם, מלתחות, מקלחות ושירותים, אך שימו לב לא ניתן לשכור מיטות שיזוף ושמשיות. 

אם אתם נמצאים עם ילדים תוכלו למצוא באזור החוף גם גן שעשועים טיילת עם ספסלים שאפשר לנוח עם הנוף המדהים מסביב, יוזמה מעניינת וברוכה של עיריית דובאי היא ספריית החוף, ספרייה גדולה של מגוון גדול של ספרים אותם ניתן להשאיל ללא עלות בזמן שאתם מבקרים בחוף.

יש בספריה גם מקומות ישיבה ואפילו פופים מפנקים, ניתן לשבת לקרוא גם בספרייה עצמה תוך כדי שתיית קפה או משהו קר שממול הנוף המדהים על חוף אום סוקים.

אם אתם מחפשים אטרקציות לילדים יש באזור של החוף פארק מים מעולה הנקרא ווילד ואדי שמספק הנאה ובידור לילדים ולכל המשפחה, מומלץ להגיע לחוף עם חומרי הגנה מפני שהשמש מאוד חמה בעיקר בעונת הקיץ והקרינה יכולה להיות מסוכנת.

אחד הדברים הפופולרים בחוף אום סוקים זוהי גלישת גלים, גם בקרב מקומיים וגם בקרב תיירים שמגיעים לחוף, יש כמה חברות המשכירות גלשנים באזור החוף וכמובן תוכלו גם לקבל הדרכה ממדריכים מקצועיים, זאת יכולה להיות פעילות מעולה עבור ילדים וגם למבוגרים מתחילים או מתקדמים.

ניתן לעשות גלישת גלים, או קייט סרפינג ספורט שהפך להיות מאוד פופולרי בעיקר בשנים האחרונות, בכל מקרה גם אם אתם לא מעוניינים לגלוש אתם יכולים לפחות ליהנות מצפייה בגולשים המקצועיים שמגיעים לגלוש בחוף אום סוקים.

אם אתם מחפשים להירגע קצת מההמולה של העיר מומלץ לבקר בפארק אום סוקים הסמוך לחוף תוכלו למצוא שם בית קפה נחמד סביב צמחיה מרגיעה ספסלים ודשא ירוק.

מגוון לא רע בכלל של מסעדות בחוף אום סוקים
מגוון לא רע בכלל של מסעדות בחוף אום סוקים

שאלות ותשובות בנוגע לחוף אום סוקים בדובאי

חוף אום סוקים בדובאי הוא חוף ציבורי לכן הוא פתוח עשרים וארבע שעות, מבחינת שחייה בחוף מותר לשחות עד חצות.

חוף אום סוקים בדובאי הוא החוף היחיד בכל איחוד האמירויות שניתן לעשות בו רחצה לילית, יש בחוף תאורה מדהימה ובתוך המים יש מצופים מיוחדים מוארים בצורה כזו שאי אפשר לפספס אותם השחייה בלילה היא מדהימה ונחשבת לאטרקציה מאוד פופולרית בדובאי.

לא הכניסה לחוף היא לגמרי חינם, חוף אום סוקים הוא חוף ציבורי, שימו לב שאין כסאות או שמשיות בחוף אך יש את כל השירותים הנדרשים כולל מקלחת, שירותים ואפילו אינטרנט חינם.

כן אפשר לומר מהבחינה הזאת אתם מסודרים, יש גם מבחר של קיוסקים בחוף וגם מגוון לא רע בכלל של מסעדות, גם באזור הקרוב לחוף תוכלו למצוא כמה מסעדות טובות כולל בפארק אום סוקים שנמצא ממש בסמוך לחוף.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!