חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

מסעדות שף מומלצות ויוקרתיות בדובאי

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

כל מה שצריך לדעת על מסעדות שף מומלצות בדובאי

דובאי היא אחת משבע מדינות האמירויות של המפרץ הפרסי והמאוכלסת ביותר מביניהן. דובאי היא אמירות קטנה ועקב מצבורי הנפט הגדולים בשטחה, עשירה ביותר. 

דובאי ידועה בעושר,ובפאר ובארכיטקטורה יוצאי דופן ולקחה על עצמה להיות מרכז תיירותי מהטובים והראשיים בעולם, כמו כן, לרבים מהישראלים דובאי והאזור העשיר והמפואר של איחוד האמירויות בכללותו היה בגדר חלום שנים רבות אך עם הסכם השלום המרגש שנחתם באוגוסט עשרים עשרים ואחת בין ישראל לבין האמירויות, ניתן כעת להגשים ולנפוש באמירויות.

מי שיבקר בדובאי ימצא את עצמו בפליאה מתמדת מהעושר והמגוון של האטרקציות, קניונים שווקי ענק, בניינים שלא נראו כמותם בעולם וביניהם המגדל הגבוה ביותר בעולם- הבורג' חליפה וכמובן יוכל להנות ממלונות פאר מהודרים במחירים נוחים.

גולת הכותרת היא המגוון העשיר של המסעדות מכל הסוגים והמינים וכמובן, אל נא נשכח את רשימת מסעדות השף שדובאי מתהדרת בהן, לפניכם רשימה של מיטב מסעדות שף מומלצות ויוקרתיות בדובאי אשר אספנו עבורכם.

המסעדות הכי טובות בדובאי
המסעדות הכי טובות בדובאי

רשימה של מבחר מסעדות שף מומלצות ויוקרתיות בדובאי

הלס קיטשן דובאי של השף גורדון רמזי –  נתחיל משטף של אבק כוכבים, המסעדה הפותחת ברשימת מסעדות השף המומלצות והיוקרתיות בדובאי, מסעדת השף "הלס קיטשן" בדובאי של השף הבריטי המפורסם גורדון רמזי.

המסעדה מבוססת על תוכנית הריאליטי של השף ומגישה את המנות המפורסמות והמוצלחות ביותר של רמזי כגון ביף וולינגטון ופודינג טופי סטיקי . בנוסף, תוכלו לסעוד ובו בזמן ליהנות מהופעות שונות המתקיימות במסעדה.  המסעדה ממוקמת במלון קיסר מול נוף עוצר נשימה של האי בל ווטרס.

מיקום: Caesars Palace Blue Waters Dubai

מסעדת השף של נוסרט גורקה – NUSR- ET – מזה שכמה שנים השף הטורקי נוסרט גורקה הוא תופעת אינטרנט. בזכות הטכניקה הייחודית שלו להכנת בשר, רשת המסעדות של השף הנודע נהייתה ללהיט של ממש והביקורות הטובות לא מפסיקות לזרום. 

מדובר באחת ממסעדות השף המומלצות והיוקרתיות ביותר בדובאי. כמובן שתמצאו סניף של נוסרט בדובאי. מדובר באחת ממסעדות השף המומלצות והיוקרתיות ביותר בדובאי ואל תופתעו אם תמצאו סלבריטאים כמו לאונרדו דה קפריו אשר סועדים במסעדה.

מיקום: Four Seasons Resort Dubai at Jumeirah Beach שעות פתיחה: המסעדה פתוחה בכל ימות השבוע בין שתיים עשרה  בצהריים חצות.

מסעדת השף של גארי רודס Rhodes twenty 10 – מדובר באחת ממסעדות השף הפופולריות ביותר ומככבת ברשימת המסעדות המומלצות והיוקרתיות ביותר בדובאי. מסעדתו של השף-סלבריטאי גארי רודס היא מסעדת סטייקים בעלת כוכבי מישלן. נמצאת במרינה של דובאי.

מיקום: Le Royal Meridien Beach Resort במרינה של דובאי. שעות פתיחה: ימי רביעי עד שני (סגור בימי שלישי) בשעות 18:00 בערב עד חצות.

אקירה בק AKIRA BACK – אם אתם מחפשים מסעדת שף מומלצת ויוקרתית בדובאי אשר מתאפיינת במטבח מוקפד, מסעדת אקירה בק היפנית היא בדיוק בשבילכם. מדובר באחת ממסעדות השף המפורסמות בדובאי. 

המסעדה בעלת כוכבי מישלן וקרויה על שם של השף הסלבריטאי אקירה באק אשר נמצא במקום לפרקים ומדריך באופן צמוד ומוקפד את השפים תחת חסותו. המסעדה מגישה מנות של מהמטבח היפני המסורתי עם נגיעות מהמטבח הקוריאני וגם פיוג'ן בינלאומי.

המנות המפורסמות ביותר של מסעדת המישלן הן פיצת הטונה הגולמית, תמנון בגריל וכמובן פלטת סושי, סשימי ומאקי.

מיקום: W Dubai – The Palm, Palm Jumeirah, קומה חמישית. שעות פתיחה: שבע בערב עד אחת עשרה וחצי בלילה.

מיטב מסעדות שף מומלצות ויוקרתיות בדובאי
מיטב מסעדות שף מומלצות ויוקרתיות בדובאי

מסעדת "סטיי" של השף יניק אלנו STAY BY YANNICK ALLENO –  המסעדה הזאת מככבת ברשימת מסעדות השף המומלצות והיוקרתיות בדובאי כיוון שכבר זכתה בשישה כוכבי מישלן. 

החוויה במסעדה תהייה משמעותית כיוון שהשף מגיש יצירות אומנות של ממש לשולחן. המסעדה מגישה מנות מהמטבח הצרפתי כאשר הסועדים ימצאו במסעדה מספר תפריטים ושימו לב לזה, כל תפריט מייצג מנות של חבל ארץ מסוים מהמטבח הצרפתי מפריז תמשיכו לחבל דיז'ון ומשם לריביירה הצרפתית.

מיקום: One&Only – The Palm, Palm Jumeirah

שעות פתיחה: המסעדה פתוחה בכל ימות השבוע מלבד ימי שני בין השעות שבע בערב ועד ל אחת עשרה  בלילה.

טורנו סוביטו TORNO SUBITO – עוד מסעדת מישלן מוכרת אשר זוכה להערכה גבוהה בדובאי היא מסעדתו של השף מאסימו בוטרה. המסעדה נקראת טורנו סוביטו ונכנסת לרשימת מסעדות השף המומלצות והיוקרתיות ביותר בדובאי כיוון ששם המשחק כאן הוא מנות צבעוניות וכיפיות. 

השף קיבל השראה מהצבעוניות הים תיכונית ושילב אותה עם מנות מהמטבח האירופאי האקלקטי. התוצאה- כל מאכל ברור מאליו כמו פיצה לדוגמא, קיבל טוויסט של מנת גורמה בלתי נשכחת.

מיקום: Ground Floor, W Dubai, The Palm West Crescent, Palm Jumeirah

מרינה סוצייל מאת ג'ייסון את'רטון (MARINA SOCIAL) – אחד השפים המצליחים ביותר באנגליה אשר חונך אצל גורדון רמזי הוא ג'ייסון את'רטון ומסעדתו במרינה סוציאל נמצאת בכל רשימת מסעדות שף מומלצות ויוקרתיות בדובאי אשר מכבדת את עצמה.

מיותר לציין שהמסעדה מתהדרת בכוכבי מישלן וכל מנה היא אמנות שמגיעה מהמטבח האקלקטי- פיוז'ן עם התמקדות בטעמים בריטים וים תיכוניים. לאחר שכבש את לונדון, השף פתח מסעדות בניו יורק, שנחאי ודובאי וזוכה להצלחה מסחררת.

מיקום: InterContinental, Dubai Marina

שעות פתיחה: בכל ימות השבוע מהשעה שש בערב עד אחת עשרה בלילה

המטבח של גיא פיירי( GUY FIERI’S KITCHEN BY GUY FIERI) – המסעדה האחרונה שסוגרת את רשימת המסעדות המומלצות והיוקרתיות ביותר בדובאי היא מסעדת ההמבורגרים האגדיים של השף גיא פיירי. 

אולי קצת תמוה לקרוא למסעדת המבורגרים מסעדת שף אך היא בהחלט מוגדרת כמסעדת שף ולא סתם, אלא אחת מהמוצלחות והפופולריות בדובאי. המסעדה מבוססת על המטבח האמריקאי המסורתי וממוקמת במספר סניפים.

מיקום: Dubai Mall, Jebel Ali Recreation Club, The Pointe, Palm Jumeirah



גם קינוחים מעולים במסעדות שף בדובאי
גם קינוחים מעולים במסעדות שף בדובאי

שאלות ותשובות בנוגע למסעדות שף מומלצות ויוקרתיות בדובאי

בין מסעדות השף המומלצות והיוקרתיות ביותר בדובאי תוכלו למצוא את הלס קיטצ'ן של השף גורדון רמזי, מסעדת השף של נוסרט גורקה NUSR-ET, מסעדת השף של גארי רודס Rhodes twenty 10, מסעדת טורנו סוביטו, מסעדת מרינה סוציאל, מסעדת אקירה בק, מסעדת המטבח של גיא פיירי ומסעדת סטיי של השף יניק אלנו.

מסעדות השף המומלצות והיוקרתיות ביותר בדובאי הן בחלקן מסעדות המתהדרות בכוכבי מישלן, חלקן מסעדות של שפים מצליחים ומפורסמים בעולם אשר מגישות מנות מהמטבח האירופאי, האמריקאי, הצרפתי, הים תיכוני וישנן מסעדות אשר משלבות סגנונות כגון פיוז'ן.

בין מסעדות השף אשר מתהדרות בכוכבי מישלן נמצאות מסעדתו של גארי רודס, מסעדת מרינה סוציאל, מסעדת אקירה בק, מסעדת "סטיי" של יאניק אלנו ועוד.

התשובה הגדולה היא – כן. אך עם זאת, יש לקחת בחשבון שהמנות מורכבות מטעמים ומרקמים מיוחדים אשר עלולים להיות זרים לילדים. ישנן מסעדות שף אשר מגישות בין היתר, מנות פשוטות יותר אשר יכולות להתאים לילדים ומחירן בהתאם מעט נמוך מהמנות הרגילות.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!

דילוג לתוכן