חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

הכירו את חוף לה מר

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

כל מה שצריך לדעת על חוף לה מר בדובאי

חוף לה מר הוא אחד המקומות שפשוט לא כדאי לכם לפספס כאשר אתם נמצאים בדובאי, חוף לה מר הוא לא רק חוף ים יש במקום אטרקציות רבות, מסעדות מעולות, קולנוע, ואזור קניות מעולה.

אחד הבילויים בדובאי זהו חופי הים המדהימים שלה, הטמפרטורות הגבוהות והשמש שקופחת מעל הופכים את הביקור בחוף לה מר למושלם, זהו אזור אידיאלי לביקור משפחתי ותוכלו למצוא אטרקציות רבות עבור ילדים, אספנו עבורכם מידע על אטרקציות, מסעדות, וקניות בחוף לה מר

חוף לה מר אחד המקומות שלא כדאי לפספס שנמצאים בדובאי
חוף לה מר אחד המקומות שלא כדאי לפספס שנמצאים בדובאי

אטרקציות בחוף לה מר

פארק המים לגונה – פארק מים מושלם למשפחות אשר נמצא בחוף לה מר פארק המים לגונה, יש במקום מתחם ענק של מגלשות מים,

החל מכאלה המתאימות לפעוטות ועד לאלה שמתאימות לאמיצים שביניכם, פארק המים כולל ארבעה אזורים שונים שבכל אחד מהם יש אטרקציות מלהיבות אחת יותר מהשנייה.

אפשר גם להשכיר בקתה בפארק ואתם ההורים יכולים לנוח בזמן שהילדים מבלים בפארק, פארק הלגונה פתוח מיום שלישי עד יום ראשון בין השעות עשר בבוקר עד שש אחר הצהריים.

קידוס – אחת האטרקציות הנחמדות לילדים קידוס הינו מרכז פעילויות לילדים המוקדשות לחינוך החברתי שלהם, יש במקום אזור משחקים מודרני הכולל פארק שלג, מסלולי חבלים, יצירה ואומנות ועוד חוויות מדהימות גם לילדים וגם למבוגרים, קידוס פתוח כל השבוע מעשר בבוקר עד אחת בצהריים.

ספורט ימי – בחוף למה תוכלו למצוא מגוון של ספורט ימי שתוכלו לעשות, זהו האזור האידיאלי בדובאי לעשות סקי מים, קיאקים, או לגלוש, הספורט הימי מאוד נפוץ בדובאי, החברות שמפעילות את האטרקציות מאוד מקצועיות ומקפידות באופן מיוחד על הבטיחות של המשתתפים.

מבחינת האפשרויות יש פעילויות שמתאימות לכל אחד ויש פעילויות אקסטרים שיש עליהן מגבלות מסוימות והן בהחלט לא מתאימות לכולם, אחת החוויות המדהימות היא שייט ביאכטה שנחשבת למאוד פופולריות על ידי תיירים.

קניות בחוף לה מר

וירג'ין מגה שופ – זוהי אחת החנויות הגדולות בעולם בנושא של מוזיקה , ספרים, טכנולוגיה, ומוצרי בידור, מומלץ מאוד לבקר בחנות המיוחדת ולמצוא את המוזיקה שאתם אוהבים או פריט מעניין אחר שנמצאים שם בשפע.

ספורה – מותג איפור צרפתי ידוע ומפורסם עם מעל לאלפיים שלוש מאות סניפים ברחבי העולם, זוהי חנות איפור מבוקשת מאוד על ידי נשים שמעידות שהאיכות של המוצרים היא ברמה גבוהה. 

איי לאב דובאי – חנות מקסימה שמושכת אליה אינספור קונים מכל רחבי העולם מדי שנה, אפשר לומר שזאת חנות מזכרות בגירסה האמירטית, תוכלו למצוא בחנות תכשיטים ואביזרי אופנה שנעשו על ידי יוצרים מקומיים ועל ידי אמנים מרחבי העולם.

חוף לה מאר בשעות הלילה
חוף לה מאר בשעות הלילה

שאלות ותשובות בנוגע לחוף לה מר

חוף לה מר הוא אזור מקסים בדובאי שמושך אליו המון תיירים, מעבר לחוף היפ היפיפה יש באזור גם אטרקציות רבות ואפילו אזור לעשות קניות.

כן זה אזור עם המון מסעדות בכל הסגנונות, החל מאוכל רחוב עד למסעדות שף ברמה הכי גבוה, דבר נוסף שמייחד את המסעדות בחוף לה מר זה הנוף המקסים שנגלה מהן.

כמובן יש המון אטרקציות מדהימות באזור של חוף לה מר כמו לדוגמא פארק המים לגונה שהוא מקום מדהים ומומלץ מאוד לביקור משפחתי.

חוף לה מר נפתח כל יום בשבע בבוקר עד חצות, שימו לב שהחנויות לא פתוחות עד השעה עשר בבוקר.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!