חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

כדור פורח בדובאי

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

אם אתם חובבי חוויות אקסטרים ואתם נמצאים בדובאי במהלך טיול אתם חייבים לנסות כדור פורח בדובאי. מדובר על אחת החוויות המהנות והכיפיות ביותר שדובאי יכולה להציע לתיירים שלה, מעבר לנופים הקסומים בעת הריחוף בשמיים ניתן לחגוג אירועים שונים אי שם בשמיים בין אם זה יום הולדת, יום נישואים, הצעת אירוסים ועוד. עם כדור פורח בשמיים תוכלו להרגיש איך זה להיות ממש כמו ציפור חופשיים ללא מעצורים.
בטרם הטיסה בכדור פורח רצוי שלא יהיו לכם בעיות לב כלשהן מאחר שמדובר על גובה רב שעלול לגרום למתח ולחץ רב בעלייה לשמיים, במהלך הטיסה ובסיומה.
כמו כן, רצוי להיות ללא ילדים קטנים מתחת לגיל 5 וכן לא בזמן ההריון.

מוזמנים לבדוק ביומן ההמראות של הכדורים הפורחים בדובאי מתי יש זמינות ולשריין כרטיסים בהתאם לימי החופשה שלכם בדובאי

כדור פורח בדובאי – חוויה מהנה ובלתי נשכחת

אחת האטרקציות האתגריות המהנות ביותר בדובאי זה טיול בכדור פורח.
במהלך הטיול עצמו שאתם על קו הרקיע בשמיים ורואים את הנופים המדהימים של דובאי, אשר מתנשאים מאות מטרים מעל פני האדמה, תוכלו להיות עם הקרובים אליכם במשך כשעה. את הטיול כדאי לכם להתחיל בשעות הבוקר המוקדמות על מנת שתספיקו כמה שיותר ואף תיהנו מהנופים הנגלים אליכם. כמו כן, תוכלו אף לשלב במהלך הטיסה בכדור פורח בדובאי, אורחת בוקר מהנה לצד האווירה והנופים. בנוסף לכך, אם אתם חוגגים יום נישואן, או יום הולדת או עומדים להציע אירוסין, אין כמו כדור פורח, האווירה, ההרגשה שאתם מאות מטרים מעל פני ההאדמה, ותחושת החופשיות שאתם תיכף מגיעים לשמיים, תגרום ותעצים את החוויה שאתם חווים.

גלו את מדבר דובאי מנקודת מבט אווירית ייחודית בטיול בכדור פורח מוקדם בבוקר. צפו מעל דיונות החול האדומות של מדבר מרהם והתענגו על ארוחת בוקר ערבית מסורתית. צפו בתצוגת בזים בטיסה ותיהנו מטיול גמלים.

ההרפתקה שלכם בכדור פורח מתחילה מוקדם בבוקר, כאשר יאספו אתכם מהמלון שלכם בסביבות 4-4 וחצי בבוקר ויקחו אתכם למדבר להתרעננות ותדרוך מהטייס.

לאחר מכן, תוסעו מעל דיונות החול האדומות של מדבר דובאי אל מיקום ההמראה שלכם, שם תהיו עדים להתנפחות הכדור פורח על הקרקע.

לאחר ההמראה, תרחפו מעל המדבר הערבי ותיהנו מהזריחה מגובה של 4000 רגל מעל פני הקרקע, ותתקלו בנופים עוצרי נשימה של שמורת שימור מדבר דובאי וחיות בר מקומיות, כולל מופע בזים בטיסה.

שאלות נפוצות בנוגע לכדור הפורח בדובאי

טיסה בכדור פורח מתאימה לילדים מגיל 5 וכן מבוגרים אשר אין להם בעיות בריאות כלשהן, כמו כן הטיסה מתאימה לכל חובבי האקסטרים למיניהם שאוהבים לחוות ובגדול ולהרגיש ריגושים ברמה הגבוהה ביותר. בעת הטיסה רצוי להיות עם בגדים מתאימים על מנת שלא יהיה לכם קר במהלך הטיסה שאתם נמצאים גבוהה בשמיים.

רצוי לבצע טיסה בכדור פורח במצב אוויר חמים ונעים שאין גשמים או סערות מה שעשוי לטלטל את הכדור פורח. החודשים הטובים להגיע לדובאי ולבצע טיסה בכדור פורח היא בין מרץ לאוקטובר, בתקופה זאת אין גשמים ומזג האוויר נעים וחמים כך שהחשש ממזג אוויר לא מתאים הוא נמוך ביותר. כמו כן בשעות הבוקר המוקדמות לאחר הזריחה אין המזג אוויר יציב ורוגע ואין רוחות. כמו כן, ככל שמתחילים מוקדם את הטיסה כך מספיקים לעבור על נופים רבים ולראות אותם באור יום.

טיסה בכדור פורח בדובאי כוללת נופים מדהימים ועוצרי נשימה. במהלך הריחוף בשמיים תעברו מעל אוקיינוסים אין סופיים, חולות, נאות מדבר ירוקים ואף תוכלו לצפות בגמלים נודדים. כמו כן, תוכלו לראות זריחה עוצרת נשימה על הרי חג'אר המדהימים ואף לשלב לכם ארוחת בוקר בכדור הפורח. את הסיור תתחילו בשעות הבוקר המוקדמות שמזג האוויר יציב ואין רוחות שגורמות לאי יציבות. כמו כן, תוכלו לראות מופע של בז מאולף תוך כדי הטיסה ולאחר מכן להתארח באזור בו תנחתו. תוכלו להמשיך את האטקרציה בעוד ספורט אתגרי או להסתפק בסיור רגלי במקום.

למרות שמדובר על כלי שממראה ראשוני נראה אינו בטוח באוויר, מכיוון שהוא פתוח לחלוטין ואין לו חלונות כמו מטוס. הטיסה בכדור פורח, היא טיסה בטוחה למרות שחיצונית זה לא נראה כך. הטיסה נעשית בהתאם לכללי הבטיחות ובהתאם למזג האוויר הרצוי ולכן אין חשש מטיסה זאת, כך שאתם יכולים להיות רגועים ובטוחים שתגיעו למקום יעדכם בשלום ללא כל תקלות. כמו כן, בטרם הטיסה עצמה בודקים את הכדור פורח לראות שהכל תקין ושאין תקלות בו ורק לאחר שהכל תקין ניתן לטוס בו כמו כל כלי אחר בבטחה. אפשר לומר שטיסה בכדור פורח וצניחה הם די דומים כי שניהם באוויר הפתוח וחשופים לנופים הקסומים ולכן החוויה בשניהם היא חוויה עוצמתית ביותר שגורמת לסף ריגוש גבוהה ביותר.

הטיסה בכדור פורח בדובאי מתחילה בשעות הבוקר המוקדמות בהתאם במדבר דובאי, על מנת להגיע למקום ישנה הסעה מטעם למלון עד למדבר דובאי שם מתחילה הטיסה.

הטיסה בכדור פורח אסור לנשים בהריון וכן לילדים מתחת לגיל חמש או אנשים עם מחלות לב.

המשקל הרצוי בעת הטיסה בדובאי כדור פורח הוא 120 ₪, מעבר לכך אי אפשר לטוס מכיוון שזה מכביד על הכדור פורח.

טיסות בכדור פורח בדובאי הן אחת מאתרי התיירות הפופולריים ביותר.

בלון אוויר חם הוא קל יותר מכלי טיס אשר מלא באוויר מחומם.

הכדור הפורח המודרני הראשון הוטס ב-21 בנובמבר 1783 על ידי האחים ג'וזף-מישל וז'אק-אטיין מונטגולפייר.

טיסה בבלוני אוויר חם היא דרך מצוינת לראות את קו הרקיע של דובאי. זו חוויה מרהיבה שאסור לפספס!

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!