חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

שוק אל בהאר

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

כל מה שצריך לדעת על שוק אל בהאר בדובאי

דובאי היא עיר על מהמתקדמות בעולם, כאשר מגיעים לביקור בעיר קשה שלא להתרשם מההתפתחות המדהימה שלה, אחד המקומות האותנטיים שמציעים לכם טעימה מהקסם הישן של העיר זהו שוק אל בהאר המכונה גם בפי המקומיים שוק המלחים.

שוק אל בהאר הוא השילוב האולטימטיבי בין ערב העתיקה לבין זו המודרנית, זהו שוק שוקק חיים מלא בכל טוב שמושך אליו המון תיירים במשך כל השנה, זהו גם שוק מאוד אהוב על ידי המקומיים שנוהגים לעשות את הקניות שלהם.

אפשר לומר שהשוק מסמל את ההתקדמות המדהימה של העיר דובאי כאשר הוא מחובר באמצעות גשר לקניון דובאי שהוא קניון סופר מודרני, כאשר אתם נמצאים בביקור בדובאי כדאי לכם לבקר בשוק אל בהאר ליהנות משופינג בדובאי במחירים לא רעים בכלל, או לאכול באחת המסעדות הרבות באזור.

שוק אל בהאר הוא השילוב האולטימטיבי בין ערב העתיקה לבין זו המודרנית
שוק אל בהאר הוא השילוב האולטימטיבי בין ערב העתיקה לבין זו המודרנית

מה יש לראות ולעשות בשוק אל בהאר

שוק אל בהאר הוא שוק גדול וססגוני שמכיל יותר ממאה חנויות, מסעדות, בתי קפה ואוכל רחוב טעים, רוב החנויות נמצאות על הטיילת של החוף ומסביב פזורות המסעדות ובתי הקפה.

בביקור בשוק אל באהר בשעות הערב אתם יכולים לראות מזווית מעולה את המזרקות של דובאי שנחשבות למזרקות הגבוהות בעולם, זה נחשב לבילוי עבור המון תיירים שמגיעים ומתמקמים באחד מבתי הקפה באזור וצופים בפלא המהמם של המזרקות של דובאי.

השוק מעוצב בסגנון ערבי קלאסי מדהים ואתם יכולים לדמיין את עצמכם נמצאים ביצירה אלף לילה ולילה, במיוחד כאשר אתם מסתובבים בין הסמטאות של השוק שם תוכלו למצוא אינספור שטיחים בעבודת יד מסורתית ממש כמו באגדות.

מלבד שטיחים בעבודת יד בין החנויות הרבות בשוק יש חנויות של, תכשיטים, אופנה מקומית, בשמים, ריהוט, ספרים, חפצי אמנות ועוד רבות, שווה להסתובב בין הסמטאות ולמצוא חנויות קטנות ומעניינות יש המון כאלה, אם אתם שואלים את עצמכם אם זה בטוח להסתובב בסמטאות של השוק, אתם יכולים להיות רגועים זה לגמרי בטוח.

סיבוב בשוק אל באהר בטח יעשה אתכם רעבים, אחת המסעדות המומלצות בשוק היא מסעדת עבד אל והאב שמגישה אוכל ערבי אותנטי ומסורתי עם תפריט מעולה שמתאים גם לצמחוניים.

זוהי מסעדה שמקורה בלבנון והם מתמחים בהכנת חומוס מעולה, שווה לטעום ולהשוות האם החומוס שלהם טוב יותר מזה שתמצאו בישראל, אתם יכולים גם לראות מהמסעדה את המזרקות של דובאי בצורה מעולה.

מסעדה מומלצת נוספת היא פטיאלה, מסעדת אוכל משובח הודי אותנטי היחידה בדובאי, בעלי המסעדה הביאו אליה את השפים הטובים ביותר בהודו והיא נחשבת לאחת המסעדות הטובות בעיר, לא בטוח שזאת המסעדה האידיאלית לילדים מפני שרוב האוכל חריף כיאה למטבח ההודי.

שימו לב שמדי פעם יש אירועים בשוק ששווה להגיע אליהם, בכל מקרה השוק נמצא באזור כזה שאתם יכולים לבלות בו יום שלם, יש גם כמה בתי מלון מעולים באזור של השוק שאתם יכולים להישאר בהם, זה אזור מלא באטרקציות, במיוחד לאור העובדה שהוא מתחבר במרחק הליכה קצר אל קניון דובאי שם תמצאו את אחד הקניונים היפים בעולם.

השוק מסודר מאוד ויש בו שירותים רבים ואפילו שירות לקוחות במקרה של בעיה כלשהי, תוכלו להזמין דרכם גם מונית, או לקבל מידע על תחבורה ציבורית וכמובן על השוק עצמו, יש בשוק כספומטים בכמה מקומות שונים וגם חניון מקורה במקרה והגעתם למקום באמצעות רכב.

אתם יכולים לדמיין את עצמכם נמצאים ביצירה אלף לילה ולילה שוק אל בהאר
אתם יכולים לדמיין את עצמכם נמצאים ביצירה אלף לילה ולילה שוק אל בהאר

שאלות ותשובות בנוגע לשוק אל בהאר

כן מאוד כדאי זהו שוק מלא בקסם, ניגוד מוחלט בין החלק המודרני של העיר, יש בשוק מגוון גדול של חנויות מיוחדות, מסעדות, בתי קפה ועוד המון אטרקציות מדהימות,

בוודאי, זהו שוק מאוד ידידותי ואתם בהחלט יכולים לבקר בו עם הילדים שלכם, יש גם כמה אטרקציות שמתאימות לילדים ואתם יכולים לקנח את הטיול עם גלידה טעימה. 

כן בשעות הערב כאשר המזרקות פועלות אפשר לראות אותם מהשוק, אתם יכולים לשבת באחת המסעדות עם קפה ועוגה ולראות את המזרקות מזווית לא רעה בכלל.

שוק אל בהאר מחובר אל קניון דובאי באמצעות גשר להולכי רגל, זוהי דרך יפיפיה דרך גשר מקסים.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!

דילוג לתוכן