חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

שבועיים דובאי ואבו דאבי

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

חזרנו היום אחרי שבועיים באבו דאבי ודובאי ואשמח לחלוק רשמים.
אנחנו משפחה שמטיילת בתקציב נמוך אבל לא מרגישים שחוסכים מעצמנו.
לנו זה עובד… אם אתכם מעניין איך מטיילים בכיף, שבועיים באמירויות (דובאי ואבו דאבי) בפחות מ-20,000₪ מוזמנים להמשיך לקרוא 🙂
כשאמרתי לאנשים שסגרנו שבועיים באוגוסט באבו דאבי ודובאי התגובות היו בעיקר: בהצלחה עם החום (או יותר נכון, הלחות), ובהצלחה עם הכסף (כי יקר בטירוף) טיסות הלוך חזור לארבעה אנשים, עם חבר מועדון של וויז (משתלם כי אנחנו מנצלים אותו) – כולל פריוריטי, טרולים, מזוודות והושבה- היתרון בסגירה של כמעט שנה מראש- 2200₪
6000 לשבועיים אבל קח בחשבון שארוחת בוקר כלולות, לחלק מהימים היו גם ארוחות ערב, אטרקציות לפארקים של יאס והמושנגייט היו כלולים במחיר החדר אז ההוצאות זה מה שנשאר על ארוחות, סופר, מזכרות, אטרקציות שלא היו כלולות, נסיעות (מוניות/דלק)
זה לחלוטין אפשרי וכמו שרואים- כולנו מאוד נהננו 🙂
ואחרי שבועיים יש לי כמה טיפים – פוסט ארוך מאוד לפניכם ✌️בסוף סיכום של עלויות.
קודם כל – מי ששוקל אם לטוס באוגוסט – אני לא הייתי מוותרת, נכון שזאת לא העונה שם וחם, אבל אין תורים בשום מקום וגם כך רוב האטרקציות ממוזגות. מה שלא הספקנו/לא הצלחנו בגלל החום- הסכמנו שחייבים לחזור לטיול קצר יותר של השלמות 🙂
לגבי הכסף – כמו שרשמתי, אנחנו טסים המון ומעדיפים להוציא פחות ולהנות, סגנון טיול שלא תמיד מתאים לכולם, אבל מי שמחפש להוזיל עלויות – בדקו בגרופון דובאי, יש למסעדות, אטרקציות וכו'.
אנחנו זוג + 2 בנות 11, 8
טיסת wizz שיצאה בזמן, היו אנשים שלא הזמינו מקומות ופיצלו משפחות.. לא נעים וכדי להיות רגועים שילמנו על פריוריטי והכל היה מעולה.
את הטיסה הזמנו בסביבות אוקטובר, והמחיר היה בהתאם.
מונית מחוץ לשדה באבו דאבי, נסיעה קצרה למלון קראון פלזה.
במקור היינו אמורים להיות ברוטאנה שנסגר לשיפוצים, אז הפנו אותנו לקראון פלזה שהיה מעולה, ארוחת בוקר נחמדה, בריכה חמודה וגישה לחוף פרטי, אבל היה ממש חם אז לא היינו בו הרבה.
ביומיים הראשונים טיילנו באבו דאבי, יאס מול…
הלובר– ממש מומלץ, בייחוד מוזיאון הילדים!!! שעות של הנאה.
מרכז אברהם – מציג את 3 הדתות- יהדות, איסלאם, נצרות. משאילים שם לבוש לגברים ולנשים למסגד.
מצאנו מסעדה חמודה בשם geek kitchen שיש בה מלא בובות פופ לתצוגה, אוכל נחמד מאוד. אכלנו דרך גרופון והיה משתלם וכיף.
לאחר מכן עברנו להילטון יאס, כמו רוב הישראלים 🙂 5 לילות שהקנו לנו כרטיסים לפארקים ביאס. ארוחת הבוקר טובה, הבריכה כיפית לילדים ויש כניסה לחוף פרטי ולטיילת הנחמדה.
בהילטון שווה לתכנן את הימים לפי הפארקים.
התחלנוו ב SeaWorld – וואו גדול! כל כך נהננו, יש רצפה שקופה ומופעים כיפיים של אריות ים דולפינים. מכיוון שהיו לנו 5 כרטיסים ויש 4 פארקים, בחרנו לחזור לעולם המים ביום האחרון כי לא הרגשנו שמיצינו.
פארק פרארי– כמשפחה לא חובבת אקסטרים בכלל (רק הקטנה)- מאוד נהננו! רוב המתקנים לא מפחידים והעברנו שם יום שלם.
פארק המים- אכזבה קלה, היה מאוד חם והפארק לא מקורה וברובו גם לא מוצל…. חצי יום ומיצינו…. הבריכה במלון הייתה יותר כיפית 🙂
פארק wb – אחרי דיסנילנד פריז בשנה שעברה, התרגשנו לבקר בפארק של וורנר ולא טעינו. היה ממש כיף. משהו שפגם בהנאה שלנו- מיד כשנכנסנו 3 מתקנים היו סגורים, הבנות רצו להצטלם עם דמויות אבל משום מה תוחמים את התור ל-4-5 ילדים וזהו. עם הבאסה הזאת, אמרתי לבעלי שאני חייבת להתלונן, כי באנו עד כאן ובעצם לא עשינו כלום…. באמת שאני לא הישראלית המצויה ואף פעם לא מתלוננת! אבל הלכתי והסברתי באסרטיביות נעימה 😂 וקיבלנו התנצלות, fast pass, וטיפ לחכות לדמויות 5 דקות לפני ה-meet and greet
מאותו רגע, עשינו כל מתקן 3-4 פעמים עד שהרגשנו שמיצינו, והצלחנו לתפוס כמה דמויות. התבאסנו שמתקנים שווים כמו ליגת הצדק ובאטמן היו סגורים- אבל סיכמנו שנחזור (ובכל מקרה הבנו שבסוף השנה נפתח אזור של הארי פוטר והבנות שלי מכורות).
מסעדה נחמדה שהיינו בה והבנות צבעו צלחות ולקחנו למזכרת – Nolu's restaurant ב- Al bandar. מומלץ.
היינו במסגד באבו דאבי – היה סופר חם אבל יפיפה, ביגוד מסורתי ניתן לרכוש בקניון לפני הכניסה, מחירים החל מ-45 דירהאם.
רצינו ולא עשינו- את הארמון, ספארי במדבר
לקחנו רכב מיורופקאר שנמצאים ביאס מול (סיפור למצוא אותם, נמצאים למטה…) ונסענו לדובאי
לגבי חוויית הנהיגה בדובאי … בכל פעם שחשבתי שעלינו על הגל – הסתבכנו. לא תמיד ברור איפה יוצאים ובאיזה נתיב לנסוע. מצאנו שווייז מנווט טוב יותר מאשר המפות של גוגל.
התחלנו במלון millennium place marina, בעלי הזמין סוג של פרימיום שהקנה לנו כניסה חופשית ללאונג' (הבנות אהבו) וכלל ארוחת בוקר (סבירה מינוס) וארוחת ערב מעולה, יש שתי מסעדות – אחת יפנית ואחת של מאסטר שף (ע"ב המנות בתוכנית) ומכינים בה את המנות בקונספט של מטבח פתוח. שתיהן מוצלחות. הבריכה פיצית ולא הלכנו.
בדובאי היינו בקניון הענק שעשה לי סחרחורת… לראותו בלבד, לא מצאנו שם יותר מדי מה לקנות.
היינו גם במרינה, במסגרת, קנינו מתנות בחנות ממול, ראינו את הבורג' חליפה והמזרקות.
מסעדת Dampa- מסעדת מאכלי ים שאוכלים בה עם הידיים – החלום של הבת שלי 😅 אני פחות התחברתי, כולם נהנו.
היינו בקידזניה– ממש מומלץ לילדים!!! הבנות לא רצו לצאת 😅 גם כאן, יקר וחפשו גרופון שמוזיל ממש.
הוספנו במקום את הפרימיום שנותן להן עוד "כסף" לאטרקציות, ארוחה (שהן מכינות) וכסף בחנות.
עברנו למלון centara mirage, מלון מרוחק אך שווה עם ארוחת בוקר טובה ובריכה שהיא די פארק מים.
היינו בשייט, כאילו נזרקנו לאולם אירועים של שנות ה-80 😅 אבל בסך הכל חוויה שכוללת ארוחת ערב ומופע. לא הייתי מוותרת למרות שהיינו בטוחים שזה הסוף שלנו 😂
תוך כדי תנועה הבנו שבא לנו ללכת למושנגייט אבל לא תיכננו, אז ביטלנו את המלון האחרון (האייט) וסגרנו לילה אחד ב- Lapita ולילה אחרון ב movenpick bur dubai. נכון- הרבה מעברים- אבל עבד לנו והכנו תיקים קטנים ללילה, כדי לא להיסחב וכל פעם להוציא את המזוודות.
לפיטה- Lapita מלון מושלםםםםם ובהחלט נחזור! אדיבות, חדרים מדהימים, דמויות שבאות לבקר. ארוחת בוקר ממש טעימה והבריכה הייתה כיפית. ביקשנו צ'ק אין מאוחר ואישרו לנו להישאר עוד טיפה. לא לקחנו חצי פנסיון. היינו שם רק לילה אחד לצערי, אכלנו באאוטלט וילג' שצמוד למתחם המלונות
יש בריכות כיפיות אבל לא מוצלות אז כובעים והרבה קרם הגנה, יש מועדון ילדים ודמויות באות לבקר בלובי או בארוחת הבוקר- שווה!
הזמנו דרך האפליקציה של האתר וכאות תודה הם שידרגו לנו את החדר.
מושנגייט- פארק מקסים וכיפי! בגלל שזה אוף סיזן, לא היו תורים בכלל. בחוץ היה ממש חם וברחנו הרבה לאטרקציות, אבל חלק מהפארק מקורה ובשעות החום היינו בפנים. הצטלמנו עם דמויות, עשינו מתקנים והיה אחלה. המזנונים לא יקרים והמנות לא קטנות.
Movenpick bur dubai ללילה האחרון, האמת שהיה ממש שווה כי המחיר מגוחך וכלל כניסה ללאונג', הפי האוור ושעת שוקולד (הוציאו קינוחים שווים ללובי באמצע היום)
ארוחת ערב במלון, בופה בשרים- גרופון כמובן 😅
רצינו ולא עשינו- הרצפה השקופה sky observatory, פארק לגולנד, מוזיאון העתיד (וגן הפרחים והגלובל וילג' שהיו סגורים כי זאת לא העונה)
הזמנו שירותי כביסה פעמיים, עלות לא יקרה וסוגר פינה (תמיד עושים כביסה ביום האחרון כדי לא לחזור עם ערימות של בגדים ועבודה)
דרך washmen – מי שרוצה לחזור מסודר כמעט ובלי כביסות- ממליצה.
הטיסה חזרה יצאה בזמן ונחתה לפני הזמן.
אז מכיוון שאני אוהבת מספרים (ובמיוחד כשהם מסתדרים 🤪), סיכום עלויות לחופשה המשפחתית שלנו, שבועיים בדובאי, זוג + 2:
טיסה- 2,200₪
מלונות- 11,000₪
רכב לשבוע- 800₪
הוצאות במזומן- 3,200₪
הוצאות באשראי- 2,800₪
סהכ כ-20,000₪ עבור טיול מהנה, מלא בחוויות ובכיף משפחתי ❤️
מוסיפה ואומרת שאם נוסעים עם אדם בעל מוגבלות ותעודת נכה אז האטרקציות כמעט חצי מחיר או חינם לבעל התעודה כמעט בכל מקום ונכנסים ללא תור. דובאי זו עיר מדהימה שמכבדת בעלי מוגבלויות ברמה שהדהימה אותי. בלי זה הבן שלי לא היה שורד את תורי הענק שם (הוא בעל התעודה)

תודה רבה לRivka Tiram על השיתוף בקבוצת הפייסבוק של חו"ל זה כאן זה מאוד עוזר למטיילים!

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!