חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

ארבעה ימים וחצי בדובאי מסלול טיול והמלצות רבות

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

>> פוסט סיכום דובאי
היי לכולם:)
חזרנו מדובאי ויש לנו ים המלצות וגם כמובן תובנות של post-Dubai לתת לכם!
למי שלא מכיר אותנו מיעדים אחרים בעולם –
סתו (בן זוגי) ואני מסקרים מסעדות מסביב לעולם להנאתנו ועכשיו היינו בדובאי 🇦🇪🍽️🥳
זה יהיה פוסט קצת ארוך, אבל אני חושבת שיהיה לכם שווה לעצור שנייה ולקרוא אותו
(אמ;לק – אנחנו נותנים בסוף את המפה שהכנו ואת הלו"ז המדוקדק שבנינו למי שירצה):
היינו בדובאי במשך ארבעה ימים וחצי והיה פשוט מדהים! האנשים מאוד נחמדים, מזג אוויר מעולה!, מסעדות טובות וכאילו מרגיש שהכל טכנולוגי והם מקדימים את ישראל בעשור. לעומת יעדים שהיינו באירופה בשנה שעברה, בדובאי לא הרגשתי שאנחנו 100% זרים. התרבות שלהם לא רחוקה מאוד משלנו וזה הרגיש בהתחלה קצת כמו אילת אבל בעוד כמה שנים טובות:)
אז מה היה לנו?
🌴 אזורים עיקריים בדובאי:
בדובאי יש כמה אזורים מרכזיים שאנשים בוחרים ללון בהם:
1. אזור ה-Downtown: מרכז העיר דובאי. רוב האנשים בוחרים ללון שם וגם אנחנו בחרנו באזור הזה 🙂 זה האזור של הבורג׳ ח׳ליפה, קניון דובאי, גורדי השחקים ועוד. האזור הזה מתאים למי שאוהב להיות במרכז העניינים, איפה שהיעדים המרכזיים בעיר 🏛️
2. אזור ה-Palm – אי הדקלים. האי המלאכותי הראשון שנבנה. ככל הנראה תבקרו בו ביום מסוים מהשהייה שלכם בדובאי. שם יש את בריכת Aura, פארק המים אטלנטיס והמזרקות המוכרות ב- The point. מבחינת לינה – האזור מתאים למי שאוהב בטן-גב לצד נוף מרשים. 🌴
3. אזור ה-JBR/Marina – ים, מסיבות, חופים, ספורט ימי, ברים, מועדונים ועוד. האזור הזה מתאים למי שאוהב יותר את חיי הלילה🪩
🚕 מוניות: המוניות בדובאי מאוד מסודרות ויחסית זולות. הדבר החשוב שצריך לשים לב אליו הוא שיש מוניות עם גגון(״כובע״) בצבע צהוב כאשר החלק העליון של המונית בצבע אחר – ואלו הן המוניות שכדאי לקחת. שימו לב, יש מוניות שחורות/לבנות ללא גגון (שנראת כמו רכבי פרייבט רגילים) שלוקחות פי 3 ממחיר מונית רגילה (הם לא מפעילים מונה).
1. המונית עם החלק העליון האדום היא מונית מהשדה והיא מתחילה מ25 דירהם. הנסיעה למלון ב-Downtown עלתה לנו כ-45 דירהם בהלוך וכ-55 דירהם בחזור.
2. המוניות עם החלק העליון הכחול/הירוק (בדר"כ) הן מוניות בתוך העיר והן מתחילות את הנסיעה מ5.5 דירהם וכל נסיעה יוצאת סביב 20-30 דירהם.
בהערכה גסה הוצאנו סביב 400 דירהם על מוניות בארבעה ימים וחצי.
🛌 מלון: אז כמו שכתבתי למעלה, בחרנו לישון ב-Downtown ובחרנו את מלון Sofitel Dubai Downtown. מלון חמישה כוכבים ליד הבורג׳ ח׳ליפה (מיקום מעולה). מלון פשוט נפלא! חברה הכי טובה שלי המליצה לי עליו ואני ממש שמחה שהלכנו על ההמלצה שלה. נותני השירות נחמדים מאוד (נתנו לנו המון מידע, עזרו לנו להזמין מוניות וכד׳), ארוחת הבוקר עשירה ומגוונת עם סקשנים של אוכל מכל העולם (עמדה אסייתית, עמדה הודית, עמדה אמירתית – עם חלווה ותה אסליים, וכמובן גם עמדה של חביתות במקום, סלטים, גבינות, מיצים סחוטים במקום, קינוחים בשפע כולל עמדה לפנקייקים וקרפים ועוד ועוד). בנוסף, לקחנו חדר עם כניסה ללאונג׳ אז היה לנו גם בופה בבוקר, בצהריים ובערב וגם אלכוהול חופשי בערב. בקיצור – לא היה חסר כלום. החדר היה גדול ומרווח עם נוף מרשים (היינו בקומה 16 מתוך 31). אמבטיה גדולה מול הנוף וגם מקלחון. בקיצור ממש נהננו מהמלון ואנחנו ממש ממליצים עליו. יש במלון מסעדה אסייתית מעולה (ארחיב עליה בהמשך) ובריכה גדולה.
את המלון והטיסות סגרנו דרך סוכנת נסיעות מקסימה (אנחנו סוגרים איתה את כל הטיולים שלנו, היא אמינה ושירותית. אם מישהו רוצה את המספר שלה גם אז בשמחה שיגיב פה ונשלח לו בפרטי).
🍽️ מסעדות: טוב, זאת הנישה שלנו ולשם זה התכנסנו:) היינו ב-5 מסעדות ברמה גבוהה מאוד (שתיים מהן הן מסעדות שף).
1. המסעדה של גורדון רמזי Bread street kitchen & bar – המסעדה ממוקמת ב-Atlantis (באזור של ה-Palm). לקחנו כמובן את ה-Beef Wellington! לקחנו את המנה של הזוג ועוד מנה צדדית של הפסטה עם צ׳יז. ה-Beef Wellington היה אדיר ברמות!! אבל לדעתנו אפשר היה לקחת את המנה של היחיד ולחלוק (המנה של הזוג הייתה גדולה ולא הצלחנו לסיים אותה). היא מגיעה גם עם גזר מקורמל ועם פירה. בימי רביעי בערב יש תפריט מיוחד (אנחנו היינו בצהריים אז לא היה לנו). לבסוף שילמנו 610 דירהם (הטיפ כלול במחיר). הזמנו מקום כחודש מראש דרך הקישור שבעמוד האינסטגרם שלהם.
2. המסעדה האסייתית המוכרת Zuma – מסעדה אסייתית מוכרת בעולם עם סניפים בלונדון, בנקוק, ניו יורק ועוד. הסניף בדובאי יפייפיה ויוקרתי. העיצוב מהמם, המוזיקה טובה והאוכל – מושלם! נהננו מכל רגע. לקחנו 2 רולים, טאטאקי, 2 כוסות יין וקינוח ושילמנו 530 דירהם.  
3. המסעדה Ce La Vi – מסעדה פשוט מעולה בקומה 54 במלון Address (שהוא קרוב למלון שלנו). הלכנו לשם בצהריים ויש להם תפריט מיוחד מ12:00 עד 15:00 של ארוחה שכוללת מנה ראשונה+עיקרית+קינוח ב140 דירהם לאדם. הריזוטו שם היה הכי טעים שאכלנו בחיים ובכללי אין מנה שלא אהבנו 🙂 הזמנו מקומות כחודש וחצי מראש דרך האתר הרישמי של המסעדה. 
4. המסעדה של השף הטורקי נוסרט Nuser-et – נתחיל מהסוף: ההייפ לא שווה את זה! עושים מהמסעדה יותר ממה שהיא לדעתנו (מבחינת value for money). המחיר מוגזם ממש. על 2 בקבוקי מים – 100 ש״ח. יצא לנו סך הכל על פילה של 200 גרם, קארפצ'יו ופירה ו2 בקבוקי מים – 935 ש״ח (לא כולל טיפ). מה שכן, יש שואו לכל מנה וזאת חוויה כזו. המסעדה מומלצת לדעתנו לכאלו שבאים חבר׳ה ולא לזוג, כי אז אפשר לעשות sharing למנות אז זה יותר נחמד. אנחנו הזמנו מקומות כחודש וחצי מראש דרך האתר הרישמי של המסעדה. 
5. מסעדת Wakame שהייתה במלון שלנו! הגענו במקרה כי רצינו ערב אחד בצ׳יל והיה פשוט פנתסטי! מטבח אסייתי עם אוכל מרשים. גם העיצוב מהמם, חשוך ועם נורות קטנות.. רומנטי כזה. שקט שם יחסית, זה לא מקום בילוי עם מוזיקה כמו ב-Zuma אבל זה למי שרוצה אוכל טוב מאוד ואווירה רגועה אז מומלץ ביותר. אכלנו 3 רולים+אדממה+פיצה טונה+2 כוסות יין ב450 דירהם.
🎪 אטרקציות: אז הכנו לו״ז ממש מסודר והיינו בסך הכל ב-5 אטרקציות שהיו מגניבות ממש:
1. בורג׳ ח׳ליפה – כמובן שאי אפשר להיות בדובאי בלי לעלות לבורג׳. הגענו ב08:30 בבוקר (הזמנו כרטיסים מראש דרך האתר יום לפני) ובגלל שבאנו בבוקר לא היה לנו תור! אז אנחנו ממש ממליצים על זה. אמנם אנשים אומרים שיפה להיות שם גם בשקיעה אבל האם זה שווה תור של שעה, עומס וצפיפות במרפסת ולשלם עוד 75 דירהם לאדם? לא נראה לי.. אז לנו עלה 169 דירהם ולא היה לנו תור. הנוף כמובן מהמם 🙂 כדאי להקדיש למקום כשעה וחצי. 🔗 קישור לרכישת כרטיסים 
2. בריכת Aura – בריכת האינפיניטי הפנורמית (360 מעלות) הגבוהה בעולם! סגרנו כרטיסים כחודש וחצי מראש דרך האתר הרישמי שלהם. לקחנו את האופציה של ספה בקו ראשון לבריכה וזה עלה לנו 250 דירהם לאדם (המחיר משתנה בהתאם לשעה ביום, לסוג ה״מושב״ ולמרחק משפת הבריכה). אהבתי את המיקום שלקחנו וגם המחיר היה ״מקום טוב באמצע״. בכל מקרה, אפשר לשחות לאן שרוצים. לקחנו את האופציה של שעות 10:00 עד 14:00. הבריכה מחוממת קלות ואנחנו נפלנו גם על מזג אוויר מעולה ☀️👙 מקבלים שם תיק בד מתנה וכמובן שיש מגבות לאורך השהייה והמקלחות שם נקיות ומסודרות. תכירו שאם רוצים להטעין שם את הנייד זה עולה כסף. בנוסף, יש בבריכה בר/מסעדה. אנחנו לא אכלנו שם כי אכלנו א.בוקר במלון ואחרי הבריכה שילבנו את גורדון רמזי אבל כן לקחנו שם משקה קוקוס שעלה 55 דירהם:) לפרטים על הבריכה לחצו פה!
3. ספארי במדבר – סגרנו את הטיול דרך מחמוד (המלצה של חברה ממש טובה שלי). בחור ממש מקסים, שמעבר לזה שהוא טיפל לנו בהכל מראש ויש לו עברית נהדרת, הוא גם צלם בחסד ומוציא תמונות אש מהמדבר!! ממליצים עליו 🙂 אנחנו לקחנו טיול ג׳יפים שכלל גם סנדבורד, ללא ארוחת ערב וללא מופע אש ורקדניות בטן (הבנו שזה לא מי יודע מה ולכן העדפנו לוותר על הערב שם ולהיות במסעדה במקום). אספו אותנו מהמלון ב14:30 והחזירו אותנו ב19:00. זה עלה 500 דירהם לג'יפ (היינו שני זוגות). אם מגיעים שישה אנשים זה עולה 600 דירהם לג'יפ. מצרפת את המספר שלו +971 58 616 3112 (אפשר להתכתב איתו בוואטסאפ בעברית).
4. הכפר הגלובלי – מתחם ענק עם ייצוג של 78 מדינות מכל העולם. יש ביתן לכל מדינה/יבשת עם שוק קטן, מופע ובחלק יש את המאכלים המסורתיים. לעומת מה שחשבנו, לא בכל הביתנים יש מאכל מסורתי, ויש המון מקומות אוכל קטנים שפזורים במתחם ולאו דווקא קשורים למקום שבו הם מוצבים. כל מנה עולה סביב 20-40 דירהם. אנחנו טעמנו 4 מנות והיה נחמד מאוד:) בילינו שם כארבע שעות וחצי. גם עלינו לגלגל הענק שהיה נחמד (ומפחיד🎡) שעלה 68 דירהם לזוג. אנחנו ממליצים להגיע למתחם בערב (אזור18:00). אנחנו באנו לפני והיה חם וגם בערב הכל מואר אז זה הרבה יותר יפה✨🎪 קנינו כרטיסים כחודש וחצי מראש דרך האתר הרישמי שלהם. 💰הכניסה עולה 18 דירהם לאדם. 🔗 קישור לרכישת כרטיסים לכפר הגלובלי
5. מירקל גארדן – גן הפרחים היפייפה של דובאי. יש בו אלפי סוגים של צמחים ופרחים. מקום מהמם ממש (בייחוד לתמונות📸, אז תתלבשו יפה J). יש שם אפילו את הכפר של הדרדסים, מטוס אמיתי מכוסה בפרחים, סוכות מוצלות אם בא לנו לנוח ולנשנש, יש דוכני אוכל ובקיצור מקום יפה ממש. ממליצים להגיע לשם לפני הכפר הגלובלי (הם דיי קרובים אחד לשני, המונית בינהם עולה 30 דירהם). כדאי ללכת למירקל גארדן ב16:00 ולהקדיש כשעה וחצי-שעתיים ואז לנסוע לכפר הגלובלי. 💰כניסה עולה75 דירהם. הזמנו כרטיסים כחודש וחצי מראש דרך האתר הרישמי שלהם. 🔗 קישור לרכישת כרטיסים לגן הפרחים
🧁קינוחים: אכלנו בדובאי כמה קינוחים😋
1. הטוב ביותר שבהם זה הקינוח של Cascading Cake ב-Saya. זה קינוח של גנאש, גלידה, פירורי ביסקוויטים ועוגת ספוג. יוצא מתוך צינור שקוף כזה. יש שלושה טעמים (ורדים, זעפרן ופיסטוק), אנחנו לקחנו את הפיסטוק. הוא עלה 76 דירהם והיה ממש טעים 🙂 שימו לב, יש כמה סניפים (אנחנו היינו בהכי פחות ״מוצלח״ כי היינו בתוך הקניון של Nakheel Mall פשוט כי זה השתלב לנו יפה בלו"ז עם היום של הAuraורמזי). שאר הסניפים אמורים להיות יפים יותר:)
2. אכלנו גם בHafiz Mustafa כמובן, שיש עליו הייפ משוגע ונמצא בקניון דובאי בקומה התחתונה. לקחנו 3 בקלאוות ועלה לנו 30 דירהם. זה לא זול אבל זה היה נחמד🥰
3. אכלנו קינוח אמירתי בשם Luqaimat בכפר הגלובלי. זה מעין סופגניות קטנות עם רוטב תמרים מעל. עלה לנו 25 דירהם לקופסה הsmall שלהם שממש לא הייתה small.
💡טיפים חשובים נוספים:
1. קחו איתכם מתאם כי השקעים שם שונים (או שתבקשו מהמלון) וגם כמובן מטען נייד אם אתם כמונו שאוהבים לצלם ולהצטלם 😅
2. תורידו את אפליקציית Careem מראש בארץ. זאת האפליקצייה שלהם למוניות. אנחנו עשינו טעות ולא הורדנו מראש ובגלל שלא יכלנו לקבל SMSים שם אז לא יכלנו לאשר את הקוד ולהתחבר לאפליקציה והסתמכנו על מזל במציאת מוניות. ממליצים לכם להוריד מראש.
3. בהקשר הזה, עשינו חבילת גלישה דרך Airalo כמו תמיד. מי שלא מכיר את זה – זאת אפליקצייה על הנייד לשימוש בeSIM (אין צורך בכרטיס סים חיצוני). המחיר ל3GB בדובאי הוא 22.5$ לפני הנחה. יש לי קוד קופון שנותן 3$ הנחה: BATEL3007. מי שרוצה הסבר מפורט, שיגיב כאן ונשלח לו בפרטי בשמחה. רק רצוי לבדוק שהפלאפון שלכם תומך בזה
4. ביטוח נסיעות סגרנו בחינם 🙂 יש ביטוח נסיעות חינם למשך חמישה ימים בכל מיני כרטיסי אשראי, נניח מקס/ישראכרט/כאל ועוד. ממליצה לכם לבדוק אם יש לכם הטבה כזו.
לסיום סיומת – כמו כל טיול, אנחנו נותנים באהבה למי שירצה את הלו״ז שלנו ואת המפה שהכנו שבגוגל מפות שיש בה חלוקה לאטרקציות, מסעדות, בתי קפה, קינוחים, שופינג ועוד 🌸🥳🗺️ ובכל נקודה יש את הפירוט עליה, קישור לאתר הרישמי להזמנת מקומות, שעות פתיחה ובקיצור – כל המידע הנחוץ למטייל הישראלי בדובאי J
אז מי שרוצה שיגיב כאן ״אני״ ונשלח לו 🙂
זהו חברים,
מקווים שזה היה לכם אינפורמטיבי:)
אם יש לכם עוד שאלות אז באמת בשמחה רבה!
תהנו בדובאי!! כיף ברמות! אחלה של יעד, אחלה של אנשים, אחלה של שמש.
לחוויה המלאה שלנו וכל הטיפים, מוזמנים באהבה לעמוד שלנו באינסטגרם:
https://instagram.com/batelzener

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!