חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

מסלול מכוניות מרוץ בדובאי

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

כל מה שצריך לדעת על מסלול מכוניות מרוץ בדובאי

דובאי זוהי עיר פורצת גבולות, אם יצא לכם לראות תמונות של העיר בטח יכולתם להתרשם מהבניינים האדירים ומההתקדמות והתתפתחות של העיר, כנראה שגם יצא לכם לראות את מכוניות הפאר הרבות שיש בדובאי, זוהי עיר שמרוכזים בה המון אנשים אמידים שאוהבים להתפאר במכוניות על ברמה הכי גבוהה.

כבר ידוע שבדובאי אוהבים לקחת את כל מה שהם עושים עד הקצה ולכן אחת האטרקציות המלהיבות ביותר לחובבי הנהיגה היא נהיגה על מסלול מכוניות בדובאי, כיום יש בדובאי מסלול מרוצים מקצועי באורך של כמעט חמש וחצי קילומטר.

התחום המוטורי התפתח בצורה מטאורית בדובאי ואם תמיד חלמתם לנהוג במכונית על עכשיו אתם יכולים להגשים את החלום שלכם בדובאי, כאשר אתם מתכננים את הטיול שלכם קחו בחשבון את האטרקציה של נהיגה על מסלול מכוניות מירוץ בדובאי זוהי חוויה בלתי נשכחת.

לנהוג במכוניות מרוץ על מסלול בדובאי עם רכבי על
לנהוג במכוניות מרוץ על מסלול בדובאי עם רכבי על

מה אפשר לעשות במסלול מכוניות מירוץ בדובאי

תחשבו על מכונית על כל שהיא שתמיד רציתם לנהוג בה, ובכן במסלול המרוצים של דובאי אתם יכולים לבחור בין מגוון עצום ובלתי נתפס של מכוניות על, כמו למשל B&W בגרסאות הכי מתקדמות שלהם עם שבע מאות חמישים כוחות סוס, או לבחור בפרארי הכי חדשה שיש.

אתם יכולים לבחור גם מכוניות קטנות יותר כמו רנו קליאו משופרת עם מעל למאתיים כוחות סוס או אבהרת' המדהימה, יש לכם מדריך צמוד שעוזר לכם לחוות את החוויה בצורה הטובה ביותר ולא פחות חשוב הבטוחה ביותר. 

אחת החוויות הבלתי נשכחות שתוכלו לעשות במסלול מכוניות מרוץ בדובאי זוהי נהיגה על מכונית פורמולה, זוהי אטרקציה חדשה יחסית שהפכה להיות פופולרית מאוד, כמובן שכל התהליך הוא מדריך צמוד שמלווה אתכם ומדריך אתכם איך צריך להתנהל, אתם מקבלים קסדה וחליפה ממש כמו נהג מירוצים מקצועי.

אורך המסלול הוא שתיים וחצי קילומטר ואתם מקבלים את ההזדמנות להקיף אותו מספר פעמים, גם לצעירים ללא רישיון נהיגה יש אטרקציה מדהימה קארטינג, יש במקום מסלול קארטינג מקצועי מתאים לילדים החל מגיל שבע זוהי האופציה הזולה ביותר עבורכם לנהוג במסלול מרוץ בדובאי.

מה צריך לדעת על מסלול מכוניות מרוץ בדובאי

כדי להשתתף בחוויה יש להזמין מקום מראש כדי שיתאפשר להירשם למסלול המבוקש, כמובן שחייב להיות לכם רישיון נהיגה בתוקף ואתם צריכים להיות מעל גיל שמונה עשרה, לאורך כל הנסיעה אתם חייבים לחבוש קסדה, גם ילדים יכולים ליהנות מחווית נהיגה מטריפה במסלולי הקארטינג המקצועיים.

המחירים של הרכבים משתנים לפי רמת הרכב והנתונים שלו אתם יכולים לבחור בין מכוניות פאר מדהימות עד למכוניות על עם נפח מנוע אדיר והמון כוחות סוס מכוניות עוצמתיות ובעצם אלה המכוניות הטובות והיקרות בעולם. 

חוויה נוספת שתוכלו למצוא במקום היא צפייה בתחרויות של מכוניות מרוץ במסלול המקצועי, מדי כמה זמן נערכות תחרויות עולמיות אליהן מגיעים הנהגים הטובים והמובילים בעולם כדי להתחרות על תארים שונים.

מומלץ מאוד לבקר באחת התחרויות לספוג את אווירת האדרנלין ולהריח את הריח של הצמיגים השרופים זוהי ללא ספק חוויה בלתי נשכחת שאסור לפספס בעיקר למי שהוא חולה הגה.

נהיגה על מסלול מכוניות מירוץ בדובאי זוהי חוויה בלתי נשכחת.
נהיגה על מסלול מכוניות מירוץ בדובאי זוהי חוויה בלתי נשכחת.

שאלות ותשובות בנוגע למסלול מכוניות מירוץ בדובאי

אתם יכולים לבחור בין מגוון לא ייאמן של מכוניות על כמו למשל מקלארן, פרארי, אבארט' ואפילו על מכוניות מסוג פורמולה 1, אין ספק שזוהי הגשמת חלום למי שאוהב לנהוג וידוע בתור חולה הגה.

ממש לא, מובן שהתנאי הראשון הוא שיהיה לכם רישיון נהיגה בינלאומי בתוקף, אתם צריכים להיות מעל גיל 18, מעבר לכך חשוב שתהיו ערניים כל הזמן שתהיו קשובים להוראות הבטיחות של המדריכים המקצועיים.

זה תלוי איזה חבילה אתם לוקחים, אבל אפשר לומר שזמן הנהיגה הוא ממצה בדרך כלל זה יהיה שלושה סיבובים שכל אחד יערך עשרים וחמש דקות, אך שוב אתם יכולים להרכיב חבילה שתהיה המתאימה ביותר עבורכם.

לא בשנים האחרונות נוספו עוד מסלולים שונים, כך שאתם יכולים לבחור מבין אלה המציעים את השירות כמובן שלכל אחד מהם יהיו אטרקציות שינסו לפתות אתכם, בכל מקרה אפשר לומר שכל המסלולים מעולים ובכל אחד מהם אתם יכולים להפיק את המירב ולצבור חוויות בלתי נשכחות.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!