חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

צניחה חופשית בדובאי

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

צניחה חופשית בדובאי

חוויה שמימית בדובאי שלא כדאי לכם לפספס

דובאי היא אחת הערים המתפתחות בקצב מסחרר כל הזמן תמצאו משהו חדש בעיר שלא מפסיקה להפתיע, דבר נוסף שאפשר לומר על דובאי זה שהם לוקחים ברצינות וברמה הכי גבוהה כל מה שהם עושים, ותחשבו על זה שעד לפני כמה עשורים היא הייתה כפר דייגים קטן.

היום דובאי היא אחת הערים הכי מתויירות בעולם ואפשר למצוא בה כל כך הרבה אטרקציות שזה פשוט מדהים איך הם הצליחו בכל כך מעט זמן להפוך להיות אימפריה אדירה.

לעיתים שיש כל כך הרבה אפשרויות קשה לבחור את האטרקציות הכי טובות, אחת האטרקציות לחובבי האקסטרים זוהי צניחה חופשית בדובאי, כיום, דובאי ידועה ברחבי העולם בזכות מתקני הצניחה ברמה עולמית, צניחה חופשית בדובאי זוהי אטרקציה אדירה שלא כדאי לכם לפספס.

תיאום מועד צניחה כולל תמונות וסרטון וידאו!

מה צריך לדעת על צניחה חופשית בדובאי

בשנת אלפיים ועשר, אירחה דובאי את אליפות הבינלאומית הראשונה שלה לצניחה בפאלם אי התמרים (אי מעשה ידי אדם בצורה של עץ תמרים), ומאז הכל היסטוריה ונפתח המקום הראשון לצניחה חופשית בדובאי, (Skydive Dubai), 

 סקיי דייב ידועים בשאיפה תמידית למצוינות בספורט אוויר והם מחזיקים בשיאי גינס רבים כדי להוכיח זאת. את (Skydive Dubai) אתם יכולים למצוא בשני מיקומים. (Palm DZ), דרופ זון אשר ממוקם בדובאי, בעוד (Desert dropzone) ממוקם כשלושים וחמישה ק"מ מחוץ לעיר באזור המדבר. 

כמובן שהאטרקציה העיקרית היא (Palm DZ) הנוף המרהיב של האי פאלם ג'ומיירה יוצא הדופן, הצניחה עצמה היא בטוחה לחלוטין והכל נעשה על פי התקנים המחמירים ביותר בעולם בתחום של צניחה חופשית, 

לאחר שאתם מקבלים הדרכה מפורטת על מה אתם הולכים לעשות ואיך צריך להתנהג, אתם מקבלים את הציוד הנדרש ועולים למטוס שעולה לגובה המדהים של שלוש עשרה רגל, כמעט ארבע ק"מ.

מסלול הטיסה ייקח אתכם לאורך קו החוף של המרינה של דובאי ועובר דרך כמה מהאטרקציות הבולטות ביותר של העיר, כולל עין דובאי (גלגל הענק הגדול בעולם), פאלם ג'ומיירה, מלון אטלנטיס המדהים ובורג 'אל ערבי המרהיב.

כאשר אתם קופצים מהמטוס רמת האדרנלין בגוף נמצאת בשיא שלה, הנפילה לפני שפותחים את המצנח היא במהירות של כמעט מאתיים קילומטר לשעה, והנוף שנגלה לנגד עיניכם הוא פשוט מחזה מדהים ובלתי יתואר. 

לאחר שאתם מסיימים את החוויה המדהימה אתם מקבלים סרטון ערוך וגם תמונות סטילס שצולמו לאורך כל הדרך כמובן שכולל את הצניחה עצמה, התמונות שלכם בגובה האדיר עם שילוב של הנוף המדהים הן מזכרת שתשמחו לקבל, זהו שירות שכלול בתשלום על הצניחה.

מחיר הצניחה הוא (999 AED) שזה יוצא בשקלים שמונה מאות שבעים וחמש ש"ח, המחיר בהחלט משתלם ביחס לתמורה שאתם מקבלים ולזכרונות שכנראה לא תשכחו לעולם.

חוויה שמימית בדובאי שלא כדאי לכם לפספס
חוויה שמימית בדובאי שלא כדאי לכם לפספס

מה התנאים לצניחה חופשית בדובאי

לא כל אחד יכול לעשות צניחה חופשית בדובאי ויש כמה הגבלים אשר נובעים בעיקר מטעמי בטיחות, קחו גם בחשבון שזוהי פעילות אקסטרימית ואם אתם לא בטוחים או מרגישים שאתם מפחדים אל תקחו את הסיכון.

  • לא ניתן לעשות צניחה חופשית בדובאי לי שטרם מלאו לו שבע עשרה.
  • המשקל חייב להיות פחות ממאה וחמש קילו, זוהי דרישה על פי התקן של היצרנים של הציוד.
  • מומלץ להזמין מקום מראש, ניתן לבצע הזמנת מקום אונליין. 

 

כאמור צניחה חופשית בדובאי זוהי פעילות אקסטרים שחייבת להתבצע על פי הנהלים שהחברה קבעה, הם מאוד מקפידים על הנתונים האלה ולא תוכלו לצנוח אם אתם לא עומדים בדרישות שלהם.

טיסה פרטית מעל שמי דובאי

אם אתם מסיבה מסוימת לא יכולים לעשות צניחה חופשית יש גם אפשרות לעשות טיסה פרטית בדובאי מעל האתרים הכי מעניינים בעיר ויש המון כאלה, הטיסה מתבצעת בגובה נמוך יחסית של אלף חמש מאות רגל משהו כמו ארבע מאות חמישים מטר.

הטיסה עורכת עשרים דקות והיא עולה תשע מאות שקל, בטיסה אתם עוברים מעל אי התמרים ועוד אטרקציות מדהימות שרואים אותן מהאוויר הן נראות אפילו יותר מדהימות מאשר מהזווית הרגילה מהקרקע, גם במקרה ובחרתם לטוס מעל שמי דובאי קחו בחשבון לפני הזמנת הכרטיסים שיש את אותן מגבלות כמו על צניחה חופשית בדובאי.

הטיסה כולה מצולמת ובסוף הטיסה אתם מקבלים סרטון ערוך שלה וגם תמונות שצולמו תוך כדי הטיסה, זהו שירות כלול במחיר שימו לב שיש להמתין ארבעים דקות עד שזה יהיה מוכן.

כל מה שצריך לדעת על צניחה חופשית בדובאי
כל מה שצריך לדעת על צניחה חופשית בדובאי

שאלות ותשובות בנוגע לצניחה חופשית בדובאי

זה לגמרי תלוי את מי שואלים יש כאלה שיגידו שזאת החוויה הכי טובה שהייתה להם בחיים והם רק מחכים לפעם הבאה, ויש את אלה שיגידו אני לעולם לא יעשה את זה יותר, ההמלצה של המקום היא אם אתם מרגישים חסרי ביטחון בצורה ממשית אז עדיף לוותר על החוויה.

צניחה חופשית בדובאי ניתן לעשות בין הימים חמישי עד שני, המקופ פועל בין השעות תשע בבוקר עד ארבע בצהריים, בימי שלישי ורביעי המקום סגור, שימו לב שמומלץ להגיע לפחות שלוש שעות לפני הסגירה.

(Skydive Dubai) ממוקם ליד המרינה של דובאי, מאוד קרוב לאחד האיים הכי מפורסמים בעולם אי התמרים המלאכותי והמדהים, אתם יכולים להגיע באמצעות התחבורה הציבורית המעולה שיש בדובאי.

כמובן קודם כל יש במקום עוד אטרקציות נוספות שתוכלו לעשות כמו למשל לעשות טיסה פרטית בשמי דובאי, יש באזור גם את המרינה משם אתם יכולים לצאת להפלגה, זוהי אטרקציה מאוד מבוקשת על ידי התיירים שמגיעים לעיר.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!