חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

קניון פסטיבל סיטי

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

כל מה שצריך לדעת על קניון פסטיבל סיטי בדובאי

כאשר מגיעים לדובאי יש בה כל כך הרבה מה לעשות שזה פשוט מטורף, אך יש כמה מקומות שפשוט יהיה פספוס לא לבקר בהם, אחת המקומות האלה זה קניון פסטיבל סיטי, שהוא בהחלט לא רק קניון רגיל, קניון פסטיבל סיטי נמצא במרחק של חמש דקות נסיעה משדה התעופה המפורסם של דובאי.

זהו קניון אדיר בגודלו המשתרע על שטח של שתיים וחצי מיליון מטר רבוע, מלמד החנויות הרבות שהופכות אותו לאחד המקומות הכי טובים לשופינג בדובאי, תוכלו למצוא בקניון גם מסעדות רבות ומגוון פעילויות מדליקות.

כדאי לתכנן את הטיול שלכם ולקחת בחשבון ביקור בקניון פסטיבל סיטי, יש במקום המון אטרקציות שמתאימות גם לילדים ואפשר לבלות יום שלם בקניון מבלי להרגיש.

קניון פסטיבל סיטי המקומות הכי טובים לשופינג בדובאי
קניון פסטיבל סיטי המקומות הכי טובים לשופינג בדובאי

מה יש לעשות בקניון פסטיבל סיטי

קניון פסטיבל סיטי מעניק למבקרים בו נוף בלתי יאמן של קו הרקיע של דובאי, בערב מומלץ לראות את השקיעה המדהימה, ולאחר מכן אתם יכולים לבקר במזרקה של דובאי שם תוכלו ליהנות מהמופע של מים ואורות מרשימים ביותר שלא כדאי לכם לפספס.

קולנוע נובו (Novo Cinemas) – זהו קולנוע עתידני רבוי בטכנולוגיה מתקדמת המציג את הסרטים הכי חדשים שיצאו, זהו קולנוע בעל כמה אפשרויות כאשר אתם יכולים ליהנות מחווית צפייה 4D ברמה הכי גבוהה שיש, יש גם אירועים שונים המתרחשים בקולנוע ששוה לבדוק מה קורה כאשר אתם באזור.

שופינג בקניון פסטיבל סיטי – קניון פסטיבל סיטי הוא אחד המקומות הכי בולטים בדובאי לשופינג, יש בקניון מבחר אדיר של חנויות ואתם יכולים למצוא את כל המותגים המובילים בעולם תחת קורת גג אחת עצומה, אתם יכולים למצוא הכל החל מבגדי גברים ונשים ועד מכוניות יוקרה. 

בין המותגים הרבים שתמצאו בקניון יש את, DKNY איקאה, H&M, אייס, גאפ, ליווס ועוד רבים וטובים, יש כל כך הרבה אפשרויות שמומלץ לעשות סיבוב לפני שקונים בחנות הראשונה שאתם נכנסים אליה.

איפה לאכול בקניון פסטיבל דובאי – קניון פסטיבל סיטי מכיל את כמה מהמסעדות הטובות והמומלצות ביותר בדובאי, אתם יכולים למצוא מגוון גדול של מסעדות שמציעות תפריטים מיוחדים, אחד המקומות שמאוד כדאי לכם לבקר בו וליהנות מהאווירה המיוחדת זהו הארד רוק קפה דובאי הסניף היחיד שנמצא במזרח התיכון.

יש מסעדות איטלקיות ואם אתם רוצים לאכול המבורגר תוכלו למצוא בקלות כמה מסעדות שמכינות המבורגרים מעולים, כמובן שיש גם מסעדות פשוטות יותר שמגישות אוכל רחוב טעים במיוחד, שווה לאכול באחת המסעדות המעולות כאשר אתם נמצאים בביקור בקניון פסטיבל סיטי דובאי.

מלונות בקניון פסטיבל סיטי – אם אתם מעוניינים להישאר באזור של הקניון אתם יכולים למצוא כמה מלונות מעולים במקום, כמו לדוגמא קראון פלאזה, הולידיי אין ואינטרקוננטל, שימו לב שאלה מלונות ברמה מאוד גבוהה והמחירים בהתאם, זהו ללא ספק אחד האזורים הכי מתויירים של דובאי.

מופע המזרקה של דובאי – זהו מופע חובה שפשוט אסור לכם לפספס, שוב שוברים שיאים בדובאי והפעם זוהי המזרקה הגדולה בעולם, כל יום בשעות הערב אתם יכולים ליהנות ממופע המשלב את המזרקה שיוצרת צורות מדהימות במים ומעיפה אותם לגבהים אדירים וכל יחד עם מוזיקה מתאימה ואורות שהופכים את המופע ללא פחות ממאלף.

מועדון ספורט אל עריש  – זהו מועדון ספורט ידידותי למשפחות בדובאי, הממוקם בסביבה מטופחת להפליא, אשר מציע למבקרים יעד מעולה לטיול משפחתי. תוכלו למצוא במקום חדר כושר מתקדם ובריכת שחייה אולימפית ועוד אטרקציות שמתאימות לילדים.

קניון פסטיבל סיטי מכיל את כמה מהמסעדות הטובות והמומלצות ביותר בדובאי
קניון פסטיבל סיטי מכיל את כמה מהמסעדות הטובות והמומלצות ביותר בדובאי

שאלות ותשובות בנוגע לקניון פסטיבל סיטי

אין ספק שקניון פסטיבל סיטי הוא אחד המקומות שאתם צריכים לבקר בו כאשר אתם נמצאים בדובאי, זהו קניון אדיר ואטרקטיבי שמציע אינספור חנויות מסעדות ואטרקציות עבור המבקרים בו.

ברור, זהו אחד המקומות שאתם יכולים למצוא בו מגוון גדול מאוד של אטרקציות שמתאימות לילדים, לכן אפשר לומר שביקור בקניון פסטיבל סיטי בהחלט מתאים לביקור עם הילדים.

כן יש כמעט כל מותג מוכר בחנויות הרבות שיש בקניון, אתם יכולים למצוא מותגים כמו ליוויס H&M, איקאה, גאפ ועוד המון מותגים שתוכלו לרכוש שאתם מבקרים בקניון.

אי אפשר לומר שהמחירים זולים מאוד אך בהחלט אפשר לומר שהמחירים בקניון פסטיבל סיטי הוא בהחלט סבירים, אתם גם יכולים למצוא מוצרים ייחודיים לדובאי מה שהופך את חווית הקנייה למהנה יותר.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!