חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

שבוע באבו דאבי המלצות

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

טוב אז סוף סוף אני יכולה לענות על כל השאלות שרציתי לדעת אבל לא היה את מי לשאול
נסענו לאבו דאבי לשבוע ימים,
טסנו דרך וויז אייר – לואו קוסט אל תטוסו בדרך אחרת, חבל על הכסף זה חיסכון נטו לכיס, מהירות של צ'ק-אין, יעילות, הושבה, מזוודות שהיו לפנינו בשדה, בקיצור תטוסו לואו קוסט, אם מישהו רוצה טלפון של סוכן שקנה לנו את הכרטיסים ועשה לנו צק אין אז בכיף תפנו בפרטי.
לא בדקו לנו קורונה בשדה, לא בארץ ולא באבו דאבי, רק בכניסות לפארקים ולמוזאונים, הם לא בודקים אחד אחד, הם רואים שיש לאדם אחד או שניים ומאפשרים לכם להיכנס.
מספיקה תעודת קורונה. סתם שילמנו כסף לפי סי אר והרבה כסף, בארץ, תעודת קורונה עם ברקוד זה מסמך מספיק רישמי בשבילם.
אם אתם טסים בלואו קוסט אז מותר לכם להכניס מזון ושתיה, תקנו לפני שאתם יוצאים מהבית או שתכינו בבית, אל תקנו בשדה, לסנדוויץ קטן ועלוב לקחו לנו 35 שח בבן גוריון, מזל שהבאתי איתי אוכל וחטיפים.
אותו כנל גם בחזור, אם לא ארוחות של מק דונלדס וכו אז תעצרו בתחנת דלק יש שם סנדוויצים כפולים, המשולשים הגדולים, זה יעלה עד 10 דירם, תקנו חטיפים ושתייה ותחסכו מאות שקלים.
הגעה בשדה, בודקים אותנו ומצלמים לנו אישונים ותביעות אצבע בצורה טכנולוגית, קצת מעייף אבל שם זה נגמר.
אל תפרטו הרבה כסף בשדה רק אם אתם צריכים בקטנה, יש הבדל בין הציינגים בשדה לבין תעריפים ברחבי העיר, לנו לקחו 3.47 בשדה ובחוץ 3.68 אז זה משמעותי.
בכדי להשכיר רכב צריך כרטיס אשראי, האשראי יהיה רשום על הנהג ה'עיקרי' אפשר לרשום על שני נהגים ויותר, אבל אם לבעל האשראי אין רישיון נהיגה בינלאומי זאת תהייה בעיה.
חברת ההשכרה גובה משהו כמו 300 שח פיקדון ליום השכרה, לנו לקחו 1500 שח וזה נשאר אצלם ל21 יום עד שהם מוודאים שלא קיבלנו דוחות.
קומה למעלה זה השכרת מכוניות תחפשו באתר kayak את הרכב שמתאים לכם, את התקציב, את החברה, תעשו צילום מסך ותגידו לפקיד את זה אני רוצה, הם יתנו לכם את המחיר הזה, אין טעם להיות תלויים באוטובוסים או מוניות, תשכרו רכב, דלק כרגע עומד על 4 דירם, שזה ממש כמו 4 שח, מיכל דלק יעלה 150 שקל גג.
אל תשכחו להוציא רישיון נהיגה בינ"ל בארץ, בממסי זה דורש דקה ועולה 8 שח, אל תשכחו לקחת אתכם את רישיון הנהיגה הישראלי, לממסי וכמובן לחול.
הוייז עובד אבל הוא לא 100, אז תסתכלו על שילוט, הכבישים רחבים האווירה בכביש רגועה ושקטה, כיף לנהוג בכבישים.
יש על כל קטע בכביש אלף מצלמות, שימו לב לחוקי התנועה, על תעקפו כשאסור, אל תסעו מעל המהירות המותרת, תאותתו, אתם מצולמים ודוחות יכולים להגיע לעד 600 דולר וחבל.
בכל בית מלון יש שירותי חניה, אתם מגיעים לפתח המלון מגיע אליכם העובד לוקח מפתח נותן לכם פתק, עובד אחר ייקח את המזוודות, החיים הטובים, כשיחזירו את הרכב זה יהיה עד לפתח המלון, כשיפתחו לכם את הדלת המזגן כבר יעבוד.
בבתי מלון גובים מס של 100-130 דירם,
עדיין דורשים מסיכות בטיבה ובאבו דאבי בחללים סגורים, קחו מסיכות מהבית, בשדה המסכה הבודדת תעלה לכם 5$ כל אחת.
החדרים ענקיים, יש מקרר קטן, אני נכנסתי למינימרקט ליד החנות וקניתי חלב מעדנים וכו לילדים לשעות הביניים, ולשעות המאנצ' המרובות.
לבוש – אז באמת בהתחלה התכסנו כי אמרו שזה נדרש, אבל כשמגיעים אז רואים נשים עם גופיות, במסעדות, שמלות חושפניות, יותר באיזורים מתויירים ופארקים, במקומות יותר עממיים עדיף להתכסות לא מכבוד כמו מלטישת העיניים המטרידה של כל העאמך שמסתובבים ברחובות .
השפה המדוברת באבו דאבי היא פקיסטנית, אחריה הודית ומה שבינהם זו אנגלית, אין אבו דאבים ברחובות, תמצאו אותם רק בקניונים או מסעדות ממוזגות וגם שם הם מדברים באנגלית שכן כל העובדים הם עובדים זרים 🤷🏻‍♀️.
פארקים, אנחנו עשינו טיול עם ילדים אז התמקדנו באטרקציות באבו דאבי לילדים,
האקווריום הלאומי מקום חובה, מרהיב מרגש מעניין, בילינו שם כמה שעות טובות, יש שם קפיטריה, אפשר לעשות עצירה גם למטה וגם למעלה, לאקווריום שילמנו במקום, לא מצאתי לשם הנחה למרות ששאלו אותי אם יש לנו הנחה מאיפה שהו, זא שאפשר לחטט באינטרנט ולמצוא דרך להנחה, יש שלושה סוגים של כרטיסים אני לקחתי את הבסיסי.
יש גם בסיסי פלוס האכלה של פינגווינים
ויש גם vip האכלה סיור בסירה מלמעלה וכניסה למאחורי הקלעים כולל קרישים וארוחת צהריים,
אם הייתי יודעת שאפשר לקנות רק לילדים את ההאכלה אז הייתי קונה רק להם.
יש אתר שנקרא Go city אתם יכולים לקנות דרכו כרטיסים לאטרקציות במחירים מוזלים, זה 40% פחות מלקנות באטרקציה או דרך המלון, יש בכל העולם מסתבר אבל התמקדנו בgo city אבו דאבי ודובאי,
יש שני מסלולים , כמה אטרקציות שנרצה ביום או בחירה של 2 אטרקציות עד 7 והכרטיס פתוח לעד 30 יום.
צריך להוריד את האפליקציה ובאטרקציה סורקים את הברקוד.
אנחנו קנינו לשלושה אטרקציות
*ספארי במדבר בערב- יש שני ספארי בוקר קצר וערב, קחו את הערב, בעיקר אם קניתם בgo city זה באותו מחיר, באים לקחת אתכם מהמלון (יש לי את הוואטס אפ שלהם למי שרוצה) נסיעה של 40 דק, מביעים לקבוצה ומתחילים טירוף של נסיעה בדיונות, שעה שעה וחצי של טירוף ממש פארק אקסטרים של דיונות, אחכ עוצרים להצלטם ולשחק על הדיונות ובסוף מגיעים לחאן באמצע המדבר שם יש ישיבה על כריות ומחצלות, קפה ותה, טיול על גמלים (סיבוב של 3 דק) ציור בחינה, הופעה של רקדנית בטן ועוד ריקוד של גבר מסורתי, מוסיקה וארוחת ברביקיו עם מלא תוספות, יש גם טיול טרקטורונים בתוספת תשלום, חוויה מהממת לכל המשפחה, בסוף הנהג מחזיר אתכם למלון, תגיעו עם בגדים קלילים ונוחים,הרבה מים אם אפשר קפואים, חם מאוד.
*פארק האחים וורנר
*פארק המים יאס
זה עלה כ550 שח לאדם וזה היה המחיר הכי משתלם ואת האמת להגיד שהמחיר שווה את הכניסות.
מדובר בפארקים ענקיים שמשתרעים על אלפי מטרים עם עשרות מתקנים, בלי תורים המוניים, מתקני ענק לילדים עם עשרות מצילים בכל מקום, הופעות, דוכני אוכל ועוד, תעשו גוגל או יו טיוב ותבחרו את האטרקציות שמתאימות לכם בדובאי או באבו דאבי, יש מרוצי מכוניות, יש סיורים מודרכים, יש שייט, יש כמה מסעדות, בקיצור כנסו לגו סיטי ותתכננו את הטיול, אל תקנו את המסלול של כמה פארקים ביום כי לא תספיקו כלום, רוב הפארקים נפתחים ב12 ונסגרים ב20 אז תבלו שם כמה שאפשר.
הם לא נותנים להכניס לשם אוכל, רק פירות וירקות, ומים, חטיפים סנדוויצים וכו ישאירו לכם בכניסה.
אנחנו אכלנו ארוחת בוקר במלון, קנינו שם קפה פופקורן וכו ויצאנו בערה משם למסעדה, עלה במסעדת יוקרה הרבה יותר זול מארוחת פסט פוד בפארק.
אוכל יש מלא מסעדות קטנות בקניונים ובעיר, פיצה האט, דאנקן דונטס, קנטקי פרייד ציקן, בורגר קינג, מסעדות יפניות הודיות תאילנדיות ומה לא,
בדאנקן דונטס למשל קניתי מגש של 12 סופגניות ב28 דינר….בארץ זה יה עולה לי 150 שקל.
ארוחה מלאה ל7 אנשים עם שתיה ותוספות בבורגר קינג עלתה 150 שקל,
הארוחה במסעדה באי יאס עלתה לכולנו כולל מגש סושי ענק, מנות עיקריות לכל השבעה 600 שקל.
האוכל זול, הדלק זול, בסופרמרקטים זולים, הכל זול חוץ מהפארקים הכניסות והאוכל בפנים.
קניתי לילדים נעלי ספורט של נייק וואדידס בחנויות בעיר במחיר של 100 עד 180 שקל לזוג, תעשו קניות בעיר לא בקניונים, יש חנויות של הGift' בכל מיני ווריאציות שתוכלו לקנות צעצועים ב15 עד 50 שקלים, קניתי לילדים תיקים לכיתה א' בשלושה חלקים עם גלגלים קלמר ותיק אוכל ב50 ריאד, מותגים….
אה איך שכחתיייי יש סטארבקס! לאוהבי הקפה, הכי טעים שיש, מלא סוגים של קפוצינו ולאטה, קפה קר ושייקים, עם עוגיות עם קצפת בקיצור הנאה מובטחת.
היה לנו כיף
היה קצר
בקושי הספקנו אבל הספקנו
הילדים היו בעננים
לכל שאלה מוזמנים ואשתדל לענות על מה שאוכל.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!