חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

טיול משפחתי עם ילדים בדובאי

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

הטיול שלנו ב דובאי

יום ראשון- הגענו למלון מריוט מרקיז, מלון מרשים מאוד, יוקרתי ומפונפן, בעל 2 מגדלים של 70~ קומות כל אחד. קיבלנו חדרים בקומות 22-27 כאשר בפועל הן מקבילות לקומות 40+ שלנו….
החדרים ענקיייייים בצורה לא רגילה, יש גם אמבטיה self standing וגם מקלחון ענק.
השירות שלהם מדהים, ממש יוצא דופן, לרגע הרגשתי קצת בתאילנד שהם מוכנים לצאת מגדרם ולעשות מעל ומעבר בשביל לרצות אותך.
ממליצה בחום.
טיפ הכי חשוב שיש לי לכל מי שנוסע לדובאי- דבר ראשון- להשכיר רכב מבעוד מועד.
דובאי ענקית ולכל מקום יש נסיעה שאין אופציה ללכת רגלית רוב הכבישים ללא מדרכות להולכי רגל, לא ממליצה להתנייד במוניות כי הכל מאוד יקר והרבה יותר כלכלי ומשתלם לנסוע ברכב שכור.
אנחנו הזמנו מאופרן – היה להם מחיר מעולה של בערך 1000 שקל לשבוע ימים עם כיסא בטיחות ובוסטר. הכיסא אפילו היה חדש מהניילונים. שווה! (זו לא פעם ראשונה דרכם בכל מיני יעדים ולכן העדפנו דרכם)

ביום הראשון נחנו מהטיסה וההעברה והלילה שלפני שנהרס והעדפנו לרבוץ בבריכה:)
האוכל בבריכה היה מהטובים שאכלנו הכל. יה מושקע ואיכותי ברמת הבשר והציפס והפיצה היו גם טעימים מאוד לילדים ולכולם.
בערב נסענו לאכול בטקסס דה ברזיל (הזמנו מראש באמצעות דף הפייסבוק) סטייל ״פאפאגאיו״ של פעם- מריצים לך מלא מנות בשריות עד שאתה מחליט לעצור, בפנים יש בופה של סלטים ותוספות בסגנון אכול כפי יכולתך…
הבשר היה מעולה! הבופה בפנים עם התוספות והסלטים היה פחות מוצלח לחלקנו…. אבל חגגנו על הבשר ובסוף גם הזמנו כמה קינוחים שהיו מעולים!

ביום השני נסענו *לקניון אבן בטוטה*- קניון מעולה וכייפי, הילדים נהנו בגימבורי ואנחנו הנשים עשינו שופינג ואז המשכנו כולם לאכול ולשופינג משותף. משם נסענו לגן הפרפרים וגן הפרחים. *גן הפרפרים* מעולה- חוויה מדהימה! טיול בגנים מקורים עם פרפרים בכל מיני גדלים מהקטנים ועד לענקיים בגודל של חצי טאבלט (חח) ואפשר להחזיק אותם או לשים אותם עליך… חוויה ממש מיוחדת.
ממול יש את *גן הפרחים* שהיא חוויה סופר מיוחדת. גן עצום (הליכה מרובה) בשבילים שהכל שם מעוצב עם פרחים באלפי צבעים וסידורים מיוחדים בגדלים עצומים!!! של עשרות מטרים מהקרקע.
בערב נסענו *לגלובל וילג׳- הכפר הגלובלי.* מתים עצום בגודלו עם תתי מתחמים בפנים לפי מדינות מכל העולם- בכל מדינה יהיו דוכנים של אוכל ושל שופינג שקשור למדינה. הגענו סביב 19:00 ויצאנו ב23:00 ועדיין הספקנו רק חצי, קחו בחשבון!

יום שלישי לטיול-
נסענו ל״סקי דובאי״ בקניון האמירויות. אנחנו קנינו את הכרטיס ברמת פרימיום שזה אמנם יקר בהרבה מהאחרים אבל שווה כל שקל!
הכרטיס מקנה לבוש מלא (מעיל, מכנסיים, גרביים, מגפיים בהשאלה. כפפות במתנה) מפגש של 40 דקות עם פינגווינים (חיבוקים וליטופים, והמון מידע). כל כרטיס מקנה תמונה בהגדלה בתוך אלבום עור מהודר (והם ממש משקיעים בכל הפוזות של התמונות – זה בכניסה בתוך השלג), ארוחה לבחירתך במסעדה של המקום (מסעדה שווה לא איזה דיינר), שוקו חם במזנון בתוך השלג, אומגה גבוהה בתוך אתר הסקי, והשוס- שיעור למידה של סקי. הילדים שלנו עפו על כל המתקנים (מזחלות מיוחדות, אבובים בשלג בכל מיני מסלולים, גלגול בתוך כדור ענק במדרון, רכבל, וגם אומגה. וכמובן נפגשנו עם כמה פינגווינים ועשינו אומגה מגניבה.

יום רביעי לטיול- נסענו *לפארק השעשועים של הלגולנד*, היה מעולה!
בחרנו דווקא בלגולנד כי אנחנו עם ילדים בני 1,4,7,9 וראינו שיש בעיקר מתקנים לגילאים הצעירים יותר. ואכן כך היה. כנסו לאתר של לגולנד (או של כל יתר הפארקים המוצעים) ויש שם בדיוק את הגבהים המאושרים לכל מתקן.
הטיפ שיש לי לגבי הפארקים- העובדים בפארקים השונים הם סופר פדנטים! לדוגמא- הבת שלי 112 סמ, היה שם מתקן שמותר מ90 עד 110 סמ אז אמרו לה שהיא גבוהה מדי ב2 סמ ולכן שלחו אותה למתקן זהה של גדולים יותר וכך הפרידו בין ילדי המשפחה בחלק מהמתקנים, כמובן שגם להיפך- ילד שחסר לו ס״מ או 2 ס״מ בסה״כ לא יועלה על מתקן גם אם נתחנן😞לכן בדקו טוב טוב לפני שאתם בוחרים פארק מה מתאים לכם יותר.

סיימנו שם, והמשכנו לאאוטלט להשלמות של שופינג 🙂
*אאוטלט וילג׳* נמצא ממש 2 דקות נסיעה ממתחם פארקי השעשועים אבל ממש לא מומלץ – זה בעיקר לאלפיון העליון, כל מותגי היוקרה הכי נחשבים בעולם נמצאים שם וזה לא בדיוק אאוטלט…. נעליים שנמכרות ברגיל סביב 2000 יעלו באאוטלט סביב 1200….. אז עשינו סיבוב, שתינו קפה וברחנו 😉

יום חמישי לטיול- *פארק המים לגולנד*
שוב בחרנו בלגולנד מאותה סיבה- הגילאים והגבהים של הילדים וההתאמה של הפארק למידותינו 🙂
בדיעבד אחת הבחירות היותר טובות שלנו. הפארק היה ענק ביחס לכמות האנשים שהיו ולא עמדנו בתור למגלשות יותר מדקה. ראינו ושמענו לעומת זאת באטלנטיס שאנשים עומדים שם שעה ויותר לכל מגלשה וזה מבאס ממש. אז בלגולנד ממש לא היתה לנו את הבעיה הזו והילדים נהנו בטירוף, עלו וירדו מהמגלשות והמתקנים ככל שרצו.
אחרי הפארק נסענו לקניון אאוטלט דובאי בגלל שהתאכזבנו מהאאוטלט הקודם. קניון ענק שלא רואים את הסוף שלו אבל לגמרי אאוטלט. כל המותגים גם יוקרתיים וגם פחות (יותר עממיים) כולם בהנחות טובות. עשינו שופינג טוב לנשמה וחזרנו למלון.

יום שישי לטיול- אחרי מסע הכומתה שעברנו בימים האחרונים החלטנו להרגיע ביום מנוחה בים. נסענו דווקא לJBR כי שמענו שהוא הכי שווה, ואכן היה ממש כיף! המים היו ממש נעימים וכייפים, נכנסנו גם לאקווה כיף שזה כמו ווייפאאוט על המים (מתקני נינגה טיפוס וכו׳) סופר קשה ומעייף אבל כיף לא נורמלי! קחו בחשבון שבשביל לשכור שמשיה בים חובה לשכור מיטה/מיטה כפולה (אי אפשר רק שמשיה) והסט עולה בין 190-210 דירהם. יקר ממש!! אז תתארגנו בהתאם, ותכלס בלי שמשיה ממש בלתי אפשרי אז תכינו את הכסף….
הטיילת מלאה במסעדות שוות ובתי קפה מיוחדים, דוכני משחק לילדים כמו בלונה פארק ועוד ועוד. אכלנו במסעדה טורקית ששמה *bosporus* וכל האוכל שם היה מושלם! כל מנה יותר טעימה מהשניה. ממליצה ממש!!!! אכלנו שם סטייקים, שיפודים, פלטת מטבלים מיוחדים…
חזרנו להתארגן במלון ויצאנו *לתצפית בבורג׳ ח׳ליפה* – ממליצה מאוד לקנות את הכרטיס ללא תור כי התורים שם היו מפחידים מרוב שהם ארוכים, סביב שעה וחצי לעלייה וגם שעה לירידה. למזלנו היינו בלי תור, ועדיין יחסית היה מעייף.
קינחנו בcheesecake factory האגדי (יש מספר סניפים אנחנו היינו בקניון דובאי צמוד לבורג׳) שלא אכזב עם עוגות מדהימות.

יום שביעי לטיול-
נסענו לטייל קצת באזור הפאלם- מלון אטלנטיס, החלטנו לעשות את זה עם חוויה לילדים וחנינו את הרכבים בקניון הסמוך Nakheel mall. עלינו ממנו לרכבת העילית שמגיעה עד לאטלנטיס.
אחרי שטיילנו ואכלנו שם גלישה מדהימה מלאה בתוספות מעניינות (החנות הראשונה שצמודה לסטארבקס) המשכנו משם ל*בור דובאי*- שטנו בסירה שעלתה לנו 1 דירהם לכל כיוון (קחו בחשבון שלא לכולם זה נעים כי שטים בסירה עם הרבה עובדים זרים מהאיזור שמשתמשים בסירה כמונית למקום העבודה שלהם) עברנו לצד הישן יותר של השווקים ושם טיילנו לראות אותם קצת, שוק הזהב/הטקסטיל/התבלינים ועוד…. שווקים ישנים, מלאים בריחות מגוונים (לטעמי היו מזעזעים) אבל כל אחד וטעמו הוא.
משם נסענו לקניון פסטיבל סיטי (festival city mall) שם התיישבנו לאכול ארוחת ערב בsugar factory- התפריט מגוון ונראה טוב אבל האוכל לטעמי לא מציאה גדולה… צפינו במופע האור והאש שהיה במזרקות ממול (מתחיל ב19:00).
משם הלכנו *לגן הזוהר* garden glow – חוויה מיוחדת! פארק ענק מלא בצבעים זוהרים ומהממים – (אנחנו קנינו את הכרטיס המשולב עם יתר הפארקים במתחם- פארק הדינוזאורים/מוזיאון האשליות וכו׳ אפילו לא הספקנו הכל אבל היה מהמם והילדים ממש התלהבו לראות הכל.
בסוף עשינו עצירה במוזיאון העתיד לראות את המבנה העגול המיוחד, ומשם חזרנו.

מקווה שעזרתי ולו לחלקכם 😉
תהנו!!!!!

תודה לאורטל גרינשטיין על סיכום הטיול המקיף והמצוין שלה לטיול עם ילדים בדובאי✈️

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!