חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

חנוכה בדובאי? מדריך למטיילים!

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

היעד "החם" ביותר בתקופת הקורונה וככל הנראה הרבה אחרי הוא דובאי, פאר ויוקרה בעיר המוסלמית התוססת שבאיחוד האמירות. מה יש לעשות בדובאי? כמה עולה לטוס לדובאי? ומה חשוב מאוד לזכור כשטסים למדינה מוסלמית מודרנית? תשובות וטיפים חשובים לדובאי מאת אסף חילו, מומחה תיירות ישראלית ובינלאומית.

מסעדות, חיי לילה ואטרקציות לילדים אסף חילו עם המלצות לטיול בדובאי

הסכם השלום עם איחוד האמירות נחתם ואחד היעדים המבוקשים ביותר בקרב הנופשים הישראלים היא העיר דובאי, עיר מוסלמית מודרנית המזמינה אליה תיירים מכל העולם.
איחוד האמירויות בכלל ודובאי בפרט אינם תחת הגדרת מדינה ועיר מוסלמית "נפוצה", רמת הביטחון עבור התיירים גבוהה, הפעילויות רבות וישנה קבלת פנים חמה למרבית המדינות ובשנת 2020 גם לנו הישראלים.

מומחה תיירות ישראלית ובינלאומית, אסף חילו, מסביר לכם את האפשרויות בעיר המוסלמית המיוחדת: "דובאי היא שילוב מיוחד מאוד בין מדבר, ים ומרחב עירוני מודרני ומשגשג – כל המרכיבים ליצירת עיר תיירותית מזמינה ומבוקשת. כבר בנובמבר 2020 ניתן למצוא חבילות נופש מפנקות ומשתלמות עם מלונות כמו The Address, Raffles Dubai, Sheraton Mall ועוד לבעלי הכנסה גבוהה, מלונות זולים יותר כמו Two Seasons Hotel, Royal Club, Emirates Concorde Hotel ומלונות נוספים התלויים בעיקר בסוג הטיול שלכם: חופים, אטרקציות, טבע והתמקדויות תיירותיות מגוונות בדובאי".

אסף חילו מציג תמונה מעודדת לגבי מועדוני לילה בדובאי: "מדינה מוסלמית, עיר מוסלמית ובכל זאת באמירויות כבר הבינו מזמן שעליהם לתחום אזורים שמתאימים לאורח חייהם של המבקרים ועדיין להגביל בהתאם לחוקים וקוד ההתנהגות במדינה. אם אתם מחפשים חיי לילה מגוונים תוכלו לבקר במועדון בודיר, לודג', סנסציון , לצפות בהופעות חיות, לצאת לסרט VIP במרכזי הקניות שמשאירים אבק לחוויית צפיית הקנייה ולחוויית סרטי ה VIP בישראל ובמקומות נוספים בעולם".
בדובאי לא זונחים את המשפחות ומאפשרות אטרקציות שמתאימות גם לילדים: "בדובאי מאוד אוהבים לשווק סיורים ימיים או סיורים בהליקופטר, למען האמת יש להם במה להתגאות וסיורים כאלו, גם אם הם קצת יקרים, נראים מתאימים לכל המשפחה". על פעילויות נוספות מוסיף חילו: "ניתן לבנות את מסלול הטיול יחד עם הילדים ולהציע להם את מוזיאון הילדים או מוזיאון העתיד, מתחם ספורט, ספארי במדבר, Bounce, מזרקת הדקל בפוינט פלאם או הגן הזוהר כפעילויות ערב".

מחיר טיסה לדובאי? מחירים סבירים לעיר מפותחת!

המחירים לדובאי כוללים בתוכם את הביקוש הרב מכל העולם, למרות זאת עבור ישראלים רבים דובאי היא יעד סביר מבחינה כספית.
למרות המחירים הסבירים ליעד כמו דובאי, באיחוד האמירויות ידועים בפאר ובחיים המשודרגים לבעלי הממון הרב, בחנוכה ניתן למצוא דילים טובים במחיר ממוצע של 600$-900$ לאדם ל3-4 לילות.
המחיר הממוצע עבור האטרקציות כדוגמת נסיעה במדבר או שיט בים מגיע ל 300 ₪ לאדם ועליכם לבדוק מראש את המסלול והאטקרציות בדרך.
יש לבדוק שהמחירים המוצעים לכם באתרים השונים כוללים מס עיריית דובאי ומס תיירות.

כדי להספיק רק חלק מהאפשרויות אותן מציעה העיר דובאי עבור הישראלים והתיירים הזרים הנוספים, תצטרכו מספר ביקורים וחופשות לאורך מספר שנים כדי ליהנות מהאטרקציות, המלונות, המסעדות והנופים.
כאשר סביר שהנופש ישראלי ממוצע טס או נוסע לאילת לפחות 2-3 פעמים במהלך עשור מחייו והמחירים בדובאי לרוב זולים מאילת, הסיכוי שדובאי תהפוך בקרוב לעיר האהובה ביותר בקרב הקהל הישראלי הוא גבוה מאוד.

אסף חילו: "הפתיחות במדינה המוסלמית מוגבלת, חשוב להבדיל בדקויות".

ההזמנות לאפיק חדש של תיירות וקצירת פירות השלום בין ישראל לאמירויות עלול לבלבל את התיירים הישראלים, אסף חילו מבדיל בין דובאי מסבירת הפנים לבין דובאי המוסלמית: "חשוב מאוד לפעול בהתאם לחוקים וכללי ההתנהגות באיחוד האמירויות, למרות שדובאי נחשבת עיר פתוחה מול מרבית האמירויות היא עדיין עיר מוסלמית עם הגבלות לבוש צנוע, התנהגות נאותה ברחובות, אי פתיחות לקהילה הלהט"בית, איסור צילום מבני ציבור וביטחון, ברכות וחופים פרטיים ונפרדים למתרחצים בבגד ים, אזורים מוגדרים למכירה וקניית אלכוהול ועד איסור על הכנסת תרופות מסוימות לשטחי האמירויות". 
אסף חילו ממליץ שלא לבחון את הרשויות: "תרבות 'יהיה בסדר' לא תופסת בדובאי, אל תנסו לבחון את השוטרים ואל תרגישו יותר מדי חופשיים. כמו כל מדינה חשוב לכבד את המקום, את החוקים והקודים הנהוגים במקום. התוספת של מדינה מוסלמית, פתוחה ככל שתהיה, מחייבת אותנו למשנה זהירות יחד עם התענוגות".

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!

דילוג לתוכן