חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

המלצות טיול בדובאי בקורונה

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

היה להם כמה ימים להכיר את דובאי ואתה צריך לחשוב על כל הדברים המהנים וההרפתקניים שאתה יכול לעשות במהלך ביקורך בדובאי. אז אנחנו כאן כדי לספר לכם כמה דברים שאולי לא עלו בראשכם במהלך ביקורכם בדובאי. עומאן נראית כיעד יפה להפליא, אך אם אתם נוסעים לדובאי, תוכלו לצאת לטיול יום ולבקר בעומאן, או אם ברצונכם לחקור קצת יותר רחוק, אנא שתפו פוסט זה לטיולי היום הטובים ביותר בדובאי , כולל אחד לעומאן. יש כמה יעדים נחמדים ממש מחוץ לעיר וזה יהיה נהדר לראות קצת יותר מזה בזמן שהיינו שם. אם היית באיחוד האמירויות הערביות יותר מכמה ימים ואפילו יותר, זה נהדר לנסוע ולראות הרבה מקומות שונים, לא רק הערים.

אם מעולם לא היית בדובאי עם סיורים ואין לך מושג מאיפה להתחיל ואינך בטוח מה לעשות בעצמך בדובאי – קרא כאן!

זו רשימה של דברים שאתה יכול לעשות עם סיורים בדובאי במשך 5 ימים דובאי. אם אתה עושה את דובאי ומעולם לא עשית את זה קודם, יש הרבה דברים לעשות בדובאי ובסביבתה שאתה יכול לעשות בטיול של 5 ימים.

האם אתה יכול פשוט להופיע בדובאי טריפ ללא הזמנה ולשלם ישירות במשרד באתר או לשלם ישירות מהמשרד שלך?

כיצד תוכלו לחסוך בעלויות ולשמור על נסיעות לדובאי במסגרת התקציב? גלה כיצד להגיע לשדה התעופה

מה לעשות בדובאי, אילו מסלולים להמליץ על דובאי ועוד. תוכלו למצוא גם המלצות המבוססות על טיפים כיצד לחסוך כסף בטיולים לדובאי וממנה באמצעות דובאי טריפ.

אם אתם מתכננים טיול לדובאי

להלן רשימה של טיפים למטיילים בודדים בדובאי, כולל חברות נסיעות, איפה להישאר, איך להתנייד ומה לעשות לבד בדובאי ובסביבתה. אם אתם מתכננים לנסוע לאיחוד האמירויות לבד, המדריך המחוספס דובאי יכסה נושאים כמו זה. מתוכננים כאן גם טיפים להזמנה מראש, להתניידות, לתכנון חופשה יעיל ויציאה ושכחה. מספר מדריכי טיולים ומדריכים זמינים באינטרנט שיעזרו לך לתכנן את הטיול שלך.

אם אתה תושב דובאי, עליך לקבל אישור GDRFA לפני נסיעה לחזרה לדובאי. כאן תוכלו למצוא מידע אם עליכם להגיש בקשה לוויזה לדובאי וממנה.

תיירים הנוסעים לדובאי ממספר מדינות יצטרכו גם לעבור מבחן PCR שני של Covid-19 עם הגעתם לדובאי. אם נוסע מגיע לדובאי ומבלה שם 5 ימים לפני שנסע לאבו דאבי, עליו להיות בהסגר באבו דאבי למשך 5 שבועות, ולאחר מכן הוא יגיע לאיחוד האמירויות.

זהו שיא – מטרה אליה ניתן להגיע תוך 90 דקות ממרכז העיר דובאי. תוכלו לבקר בדובאי לבילוי של סוף שבוע ארוך, אך שימו לב כי זמן הטיסה מבריטניה הוא 6 שעות ותצטרכו להישאר בדובאי לפחות 4-5 ימים.

אם אתם שוהים זמן רב בדובאי

מלונות היוקרה המובילים הם אידיאליים – הם ממוקמים על איים מעשה ידי אדם בעצי הדקלים ג'ומיירה, אשר נגישים בקלות לחוף הים. אם אינכם ממוקמים באופן אידיאלי ליד האטרקציות השונות בדובאי, תצטרכו לקחת מונית כדי להגיע למקומות אחרים. זה מיועד במיוחד לתיירות, שכן ישנם מספר רב של מסעדות, ברים, חנויות, מסעדות ובתי מלון בקרבת מרכז העיר.

מרבית מקומות הלינה בדובאי הם מלונות ודירות של כוכב אחד או זול יותר

כולל ראפלס דובאי וקניון וופי. מלונות בדובאי נעים בין מלונות 3 כוכבים סבירים למלונות יוקרה כגון מלון ג'ומיירה, מלון דובאי הבינלאומי ומלון דובאי. בחר סיור בעיר בדובאי לביקור במוזיאון דובאי או באחד המוזיאונים הרבים במרכז העיר לחוויה אינטימית יותר.

אם אתם מתכננים לנסוע לבד בדובאי

שקול לרכוש כרטיס של Explorer Explorer. זו הדרך הטובה ביותר לחסוך כסף באטרקציות תיירותיות בדובאי, שכן תהיה לכם גישה לאטרקציות וחוויות כמו מוזיאון דובאי, המלון הבינלאומי של דובאי ומרכז הסחר העולמי בדובאי. הופ – א – הופ דובאי סיורים הם הדרך הקלה ביותר להסתובב בדובאי ואחת הדרכים הטובות ביותר לחסוך כסף באטרקציות תיירותיות באיחוד האמירויות.

מרכז העיר דובאי יכול להיות יקר למדי

אבל אתה יכול לחסוך על ידי שהייה בדובאי העתיקה ובחירת דירות מרוהטות באתרים כמו Airbnb. Airbnb דובאי מקשרת אתכם עם מקומיים בדובאי, וזה יכול להיות זול יותר מלינה במלון ונותן לכם אפשרות לפגוש את המקומיים. להלן כמה מקומות לינה שאנו יכולים לצפות מהצוות שלנו כשנוסעים לדובאי עם קוביד (קורונה).

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!