חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

חוף העפיפונים בדובאי

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

כל מה שצריך לדעת על חוף העפיפונים בדובאי

אם אתם מחפשים חופשה מפנקת עם שמש ובטן גב דובאי היא היעד המושלם בשבילכם, דובאי היא המקום המושלם לנופש זוגי, משפחתי או סתם חופשה עם החברים הקרובים, המגוון הגדול של האטרקציות הופכים אותה ליעד אידיאלי לחופשה שבאמת תוכלו לנוח בה.

אחד הדברים היפים בדובאי זוהי רצועת החוף המדהימה שלה עם חול לבן ומים צלולים, תוכלו למצוא בדובאי חופי רחצה רבים ברמה הכי גבוה, אחד החופים המומלצים ביותר בדובאי זהו חוף העפיפונים.

חוף העפיפונים הוא החוף הפופולרי ביותר בדובאי בקרב מקומיים ותיירים, יש גם האומרים שזהו החוף הטוב והיפה ביותר בכל רצועת החוף של דובאי, החוף ממוקם בג'ומיירה  ויש לו נוף מושלם על בורג' אל ערב אחד המגדלים היפים ביותר בדובאי שנמצא אל מול החוף באי משלו 

תוכלו למצוא בחוף מסעדות ודוכני אוכל, מסלול ריצה, שירותים ומקלחות, מגרשי כדורעף חופים, אזור משחקים לילדים פארק סקייטבורד ועוד אטרקציות רבות וייחודיות לחוף העפיפונים.

קייטסרפינג בחוף העפיפונים בדובאי
קייטסרפינג בחוף העפיפונים בדובאי

איזה אטרקציות יש בחוף העפיפונים בדובאי

חוף העפיפונים בדובאי הוא חוף מסודר תוכלו להשכיר לכם כסאות נוח, מיטות שיזוף, שמשיות ומגבות, את ההשכרה אתם עושים בקיוסק של החוף (Sole Mio) ניתן גם להזמין אוכל למקום בו אתם יושבים ויביאו לכם אותו עד אליכם, חוף העפיפונים בדובאי מלא באטרקציות מלהיבות כמו למשל:

פעילויות ספורט ימיות – ניתן למצוא בחוף העפיפונים מגוון של פעילויות ספורט ימיות, אתם יכולים להשכיר סירת קיאקים ולשוט לאורך החוף עם משוטים, ניתן לשכור אופנועי ים, כמובן למי שיש רישיון נהיגה בלבד, כמו כן יש בחוף גם סירות בננה שניתן להשכיר כמה חברים.

הספורט המוביל בחוף העפיפונים זוהי גלישת סרף קייט שהפכה להיות מאוד פופולרית בשנים האחרונות, יש במקום בית ספר ללימוד גלישה ותוכלו לקבל קורס בסיסי מזורז ולצאת למים יחד עם מדריך שיעזור לכם לגלוש בעצמכם.

כדורעף חופים – חוף העפיפונים מכיל שישה מגרשי כדורעף מקצועיים, משחק כדורעף חופים הוא חוויה מהנה ביותר ואם אתם רוצים אתם יכולים להצטרף לאחד המגרשים ולשחק יחד עם אנשים נוספים הם יהיו מאוד נחמדים ומקבלים בברכה תמיד מצטרפים חדשים, גם אם אתם לא יודעים לשחק טוב זה בסדר המטרה היא להנות.

פאדל טניס – זהו אחד המשחקים הנחמדים שיש פאדל טניס זהו סוג של משחק טניס קל יותר שמשחקים אותו בזוגות, יש בחוף שתי מגרשים המיועדים למשחק וגם אם מעולם לא שיחקתם אותו תוכלו ללמוד אותו בקלות רבה מאוד מומלץ.

הטסת עפיפונים – לא סתם חוף העפיפונים קיבל את שמו, מעבר לעובדה שזהו החוף של גולשי קייט סרפינג, אותם גולשים שנעזרים במצנח ענק שנראה כמו עפיפון זהו גם חוף המיועד להטסת עפיפונים,  תוכלו לרכוש בקיוסק של החוף עפיפון מתוך מבחר גדול שיש להם להציע ולהטיס אותו באזור המיועד לכך בחוף.

הטסת עפיפונים זוהי פעילות מעולה עבור ילדים שמאוד נהנים להצליח להטיס את העפיפון ובאזור תוכלו לראות אינספור עפיפונים בשלל צורות בשמיים.

פארק השעשועים ווייר וורלד – אחת האטרקציות המדהימות לילדים בחוף העפיפונים זהו פארק השעשועים ווייר וורלד, פארק מושלם לבילוי משפחתי, זהו פארק מכשולים עם כבלים וחוטים שעליהם צריך להתגבר כדי לעבור לצד השני זוהי פעילות מהנה ביותר וגם דרך מצוינת עבור הילדים ליהנות מבילוי בחוף.

המסעדות של חוף העפיפונים – תוכלו למצוא כמה מסעדות שונות חוף העפיפונים ידוע במסעדות המעולות שלו ותוכלו למצוא מגוון גדול של אוכל, בין היתר יש גם פיצה מעולה עבור הילדים, מסעדות המגישות ארוחות צהריים מעולות או אוכל מקומי מסורתי, המסעדות ממוקמות אל מול הים כך שאתם מקבלים נוף מהמם על המפרץ הפרסי.

אתם גם יכולים לעשות פיקניק בחוף הוא מסודר מצוין לכך ולהביא אוכל מראש או להזמין מאחת המסעדות והם יביאו את מה שהזמנת עד למקום בו אתם עושים את הפיקניק, אז אם אתם מגיעים לדובאי לבד או עם הילדים חוף העפיפונים הוא אחד המקומות המומלצים לבקר בהם בדובאי.

פעילויות ספורט ימיות בחוף העפיפונים בדובאי
פעילויות ספורט ימיות בחוף העפיפונים בדובאי

שאלות ותשובות בנוגע לחוף העפיפונים בדובאי

חוף העפיפונים בדובאי פתוח כל ימות השבוע, בימים ראשון עד רביעי שעות הפעילות של החוף הן החל מעשר בבוקר עד עשר בלילה, בסופי שבוע בימים חמישי עד שבת החוף פתוח החל מעשר בבוקר עד חצות.

תוכלו למצוא בחוף את כל השירותים הנדרשים, נוחיות, מקלחות, חנייה, השכרת כסאות נוח, השכרת מיטות שיזוף, אזור החלפה לתינוקות ואפילו אינטרנט חינם.

לא הכניסה לחוף היא לגמרי חינם, אך אם תרצו להשכיר כיסא או כל דבר אחר תצטרכו לשלם המחיר של השכרת כיסא ושמשיה יעלה לכם מאה שקלים.

תוכלו למצוא מגוון גדול של פעילויות בחוף העפיפונים בדובאי, זהו אחד משני חופים בעיר שניתן לעשות בו קייט סרפינג ומלבד זה תוכלו ליהנות ממגוון של פעילויות ספורט ימי נוספות, לשחק כדורעף, לעשות פיקניק, או לאכול באחת המסעדות המעולות של חוף העפיפונים בדובאי.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!