חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

שוק הפשפשים בדובאי

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

אם אתם חובבי שווקים ואתם מתכננים נסיעה לדובאי אתם חייבים לבקר בשוק הפשפשים בדובאי. בשוק הפשפשים בדובאי ימצא מגוון מוצרים החל בביגוד, הנעלה, מוצרים לבית, מזכרות, מכשירי חשמל, בדים וטקסטיל, צעצועים, ספרים ועוד. מדובר על אחד מהשוקים הפופולאריים ביותר בדובאי שתיירים מרחבי העולם לא מפספסים בביקורם וגם תושבי המקום עצמו. השוק נודד ממקום למקום ברחבי העיר כמה פעמים בחודש בסופי שבוע בלבד ואין לו מקום קבוע.

שוק הפשפשים בדובאי – חוויה של ריחות וטעמים

שוק הפשפשים בדובאי, הוא שוק פופולארי וותיק ביותר בדובאי. משנת 2008 הוא חלק בלתי נפרד מהווי המקום ומתרבות דובאי. מאחר שאין לו מקום קבוע והוא נודד ממקום למקום חשוב לתעדכן בטרם מגיעים אליו לביקור. השוק כולל 300 דוכנים ומתחמי מזון ושתייה, ביגוד, הנעלה, מוצרי חשמל ועוד. בשוק תמצא אווירה ייחודית ומהנה וכן לא מעט משפחות המגיעות לבילוי באוויר הפתוח בפארק זאביל בסוף השבוע שם מתקיים השוק. בנוסף לכך, תוכלו לטייל בסמטאות הפארק ובגשרים וכן להביט על האגמים המרהיבים של דובאי. ואם בא לכם לשבת על קפה או לאכול ארוחת צהרים במקום, תוכלו לעשות זאת אחרי הקניות.

אילו מוצרים תמצאו בשוק הפשפשים בדובאי?

בשוק הפשפשים בדובאי, תוכלו למצוא מגוון מוצרים החל בבגדים, הנעלה, מזכרות, כובעים, צעצועים, מוצרי חשמל, מזכרות, מצעים, שטיחים, כלים טורקיים וכורדיים ועוד. כמו כן, תמצאו לצד המוצרים דוכני אוכל ושתייה כדי שתוכלו להעביר את החוויה בכיף וללא רעב או צמא במהלך השוטטות במקום. השוק מתקיים בסופי שבוע כמה פעמים בחודש ויש לעקוב אחריו בטרם ההגעה אליו, מאחר שהוא עובר ממקום למקום ואין לו מקום קבוע. השוק היא חוויה מהנה לכל המשפחה, חוויה צבעונית, עשירה שמעבירה את הזמן בנעימים ואפשר למצוא בה לא מעט מציאות שוות במחירים נמוכים ביותר. כך שאם חובבי סוני פלייסטיישן תוכלו למצוא אותו במחיר מוזל של 30 דירחם בלבד שהוא לא יותר מ-10 דולר. בנוסף לשיטוט בשוק תוכלו להכיר את מקומיים טוב יותר וללמוד על ההיסטוריה של דובאי ותרבותה המקומית.

מבנה שוק הפשפשים של דובאי

שוק הפשפשים בדואי מתקיים לרוב בפארק זאביל הפתוח, אך הוא נדוד מדי כמה חודשים לאזורים אחרים לכן חשובים לעקוב אחריו בטרם מגיעים אליו. השוק כולל 300 דוכנים באוויר הפתוח שבהם אפשר לרכוש מוצרים במחירים זולים ושווים לבית וכן מוצרי הלבשה והנעלה לכל המשפחה.

שעות הפעילות שוק הפשפשים בדובאי

שעות פעילות שוק הפשפשים בדובאי, הן בסופי השבוע בימי שישי ושבת משעה 8:00-15:00 בין החודשים אוקטובר עד מאי. עלות הכניסה לשוק היא 5 דירחם. בטרם הביקור חשוב לברר היכן מתקיים השוק מאחר שהוא נודד ממקום למקום.

איך מגיעים לשוק הפשפשים בדובאי?

כדי להגיע לשוק הפשפשים בדובאי, תוכלו להיעזר בתחבורה הציבורית במקום ומשם ללכת כמה דקות ברגל עד לפארק, או להגיע במונית ישירות למקום או ברכב פרטי במחצית מהזמן. לרוב השוק פועל בפארק זאביל אך לא תמיד הוא שם ולכן יש לעקוב אחרי מיקומו בטרם ההגעה למקום. על מיקום השוק תוכלו להתעדכן דרך האתר.

שאלות נפוצות על שוק הפשפשים של דובאי

השעות שמומלץ להגיע לביקור בשוק הפשפשים בדובאי הן ממש השקם בבוקר עד לשעה 8 בבוקר, ולא כל המוצרים שאתם רוצים לרכוש ייעלמו תוך שעתיים עד שלוש וקנים ירכשו את מה שאתם רוצים.

בשוק תוכלו למצוא מגוון יד שנייה וכן מזכרות רבות במחירים זולים ונגישים לכל כיס, וכך אם אתם מחפשים המציאויות של שוק הפשפשים הוא המקום עבורכם.

מומלץ להגיע עם ילדים לשוק ולתת להם חוויה שונה ואף לקנות להם מוצר נחמד מתנה. אך אם הילדים מנדנדים וחסרי סבלנות עדיפה שלא להגיע איתם.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!