חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

חדר הניפוץ / חדר הריסוק

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

חדר הניפוץ (חדר הריסוק) - חדר הזעם שבו אפשר לרסק דברים ולהוציא עצבים על מה שבא לכם!

אין ספק טיול לדובאי הפך להיות פופולרי מאוד בעיקר בתקופה האחרונה שהשמיים נפתחו ואנחנו הישראלים יכולים להגיע כתיירים לדובאי באופן חופשי. 

מעבר לכך שיש כל כך הרבה מה לעשות בדובאי יש גם את הצד הסקרן שבנו, כל השנים רק ראינו את העיר בתמונות בטלוויזיה או באינטרנט ובכלל התרבות המוסלמית והאירוח הטוב הידוע שלהם, אך לחשוב שאי פעם נוכל לטוס לשם כתיירים לא היה כל כך מציאותי.

אחד הסיבות שאיחוד האמירויות ודובאי בפרט הפכו ליעד תיירותי זו הסיבה שתוכלו למצוא שם אינספור אטרקציות מדליקות ומעניינות שספק אם ניתן יהיה למצוא אותן בעוד מקומות בעולם. העיר גם ידועה ברמת חיים גבוהה כך  שתוכלו לראות ברחוב מכוניות יוקרה מדהימות כמו למבורגיני פורש ופרארי, הארכיטקטורה של הבניינים המדהימים, בדובאי תמצאו את המגדל הגבוה בעולם. 

בגלל הייחודיות של העיר ושל האטרקציות שבה תוכלו למצוא גם אטרקציות ממש יוצאות דופן כמו לדוגמא חדר הניפוץ, חדר הניפוץ הוא חדר שבו אתם יכולים להוציא את העצבים שלכם או סתם להנות מלשבור דברים, ולא סתם דברים כמעט כל דבר שאתם יכולים לחשוב עליו, כמו למשל טלוויזיות או כל מיני מוצרי חשמל, רהיטים ובעצם כל דבר שיש במקום וכל זאת בעזרת אלות ומקלות מיוחדים שתקבלו במקום כך שזהו כיף אדיר וטהור. 

חדר הניפוץ בדובאי אתם יכולים להביא דברים לשבור

אחד הדברים המדליקים שתוכלו לעשות בחדר הזעם בדובאי (מבקרים רבים נוהגים לקרוא למקום גם חדר הזעם)הוא להביא דברים משלכם ולשבור אותם שם ואתם יכולים להביא כל דבר שעולה על רוחכם. כמובן שאף אחד לא מצפה מכם להביא במטוס את כיסא המשרד שלו שכבר עשה את שלו ובא לכם לשבור אותו.

את הדברים אתם שוברים עם מקל בייסבול כך שאין ספק שהסיפוק לשבור ולנפץ כל מיני דברים הופך להיות מהנה יותר ואתם באמת מצליחים להוציא את העצבים שלכם, מבקרים במקום מספרים הניפוץ מלווה צחוקים בלתי פוסקים של כל המשתתפים.

אבל אתם כן יכולים להביא דברים קטנים יותר כמו טלפונים ישנים או טאבלטים ישנם הרבה רעיונות לדברים שאפשר לשבור לרסק ולראות מה קורה להם כך שאתם יכולים להיות יצירתיים ולהביא את מה שהכי בא לכם להתעלל בו 😉

כמובן שהמקום דואג למחזר את כל מה שתביאו כדי לשבור כך שאתם יכולים להיות רגועים מהבחינה הזאת 

חדר הניפוץ בדובאי לא רק כדי להוציא את העצבים

ברור שהדבר הראשון שאנחנו חושבים עליו שאנחנו שומעים את המושג חדר ניפוץ זה לשבור כמה שיותר דברים ולהוציא על ידי כך את העצבים שלנו. אך מצד שני זאת לא חייבת להיות הסיבה או המטרה שלנו אפשר גם לראות את הבילוי בחדר ניפוץ דברים בשביל הכיף.

תחשבו למשל על שעון ישן שיש לכם, עכשיו תחשבו איך אתם מנפצים אותו וקופצים ממנו כל מיני קפיצים, מחוגים, ושלל חלקים מכאניים אשר מתעופפים לכל עבר. בעצם במקום לחשוב על זה כהוצאת עצבים אפשר לחשוב על זה בצורה של הפגת מתחים. 

איך מוצאים את חדר הניפוץ בדובאי

כדי למצוא את המקום ולקבל עוד מידע מומלץ לחפש מעט מידע באנגלית על ידי הקלקת הביטוי The Smash Room in dubai, תוכלו לקבל את כל המידע הנדרש כדי לדעת כמה עולה כרטיס, איפה המקום נמצא וכמובן מה יש לעשות בחדר הניפוץ או smash room באנגלית. 

התחבורה הציבורית בדובאי מאוד מסודרת כך שתוכלו לנסוע באוטובוס, מונית, ולפעמים למקומות מסוימים אפילו על ידי לימוזינה או מסוק. מאוד קל להתמצא בעיר וכל נהג מונית שתשאלו או עמדה של אינפורמיישן, תקבלו את כל המידע הנדרש.

אחד היתרונות של דובאי זה שהיא מאוד מסודרת מבחינה תיירותית וקל מאוד להגיע אל האטרקציות שאתם מעוניינים חדר הניפוץ נמצא באזור שבו יש הרבה חנויות מכל הסוגים וכמובן גם הרבה מסעדות ואוכל רחוב כך שאתם יכולים לתכנן לעצמכם יום שלם באזור ולנצל את האטרקציות הנוספות שיש מסביב.

לסיכום:

טיול לדובאי הוא טיול מלא אטרקציות והרפתקאות זוהי עיר תיירות מושלמת בעיקר לתייר הישראלי שמאוד אוהב להתפנק וגם מקבל את השמש שהוא כל כך רגיל אליה. אחת האטרקציות המדליקות היא חדר הניפוץ בדובאי או יש כאלה שנוהגים לקרוא למקום חדר הזעם בדובאי. 

זוהי בהחלט אטרקציה יוצאת דופן וכזו שלא תתקלו בה כל יום, שווה לגמרי לבקר  במקום ופשוט לנפץ דברים כמו מחשבים מדפסות טלוויזיות או כל דבר שאתם רק יכולים להעלות בדעתכם. 

אין ספק שיש עוד המון אטרקציות שממש לא כדאי לפספס אך מצד שני חדר הניפוץ בדובאי ממוקם ליד כמה וכמה כאלה, והשהייה בחדר עצמו כמה שהיא שווה היא לא כל כך ארוכה כך שמומלץ לתכנן את היום מסביב לחדר הניפוץ, תוכלו למצוא באזור גם חנויות נוחות מסעדות ואוכל רחוב לא רע בכלל.

הזמנת כרטיסים אל חדר הזעם בדובאי בהתאם לימי החופשה שלכם!

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!