חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

קניון אאוטלט דובאי

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

כל מה שצריך לדעת על קניון אאוטלט דובאי

מי שכבר יצא לו לבקר בדובאי כבר בטח מבין איזה עיר מדהימה זאת, כל מה שהם עושים הם עושים הכי טוב והכי גדול, לא במקרה דובאי הפכה להיות יעד תיירותי שמושך אליו כל כך הרבה תיירים, זה בעיקר בגלל שיש לדובאי כל כך הרבה מה להציע.

כשנוסעים לחופש בחו"ל חלק מהחוויה זה הקניות, תמיד כיף להתפנק בעיקר שנמצאים בחופשה, אז אם אתם מחפשים לעשות שופינג בדובאי תוכלו למצוא מגוון אדיר של אפשרויות החל מקניונים ענקיים עד שווקים מיוחדים.

אחד המקומות המומלצים ביותר לשופינג בדובאי זהו קניון אאוטלט דובאי, קניון אדיר בגודלו המכיל אלף מאתיים חנויות שונות, עם מותגי האופנה המובילים בעולם ולא רק, הקונספט של הקניון הוא מוצרי פרימיום במחירי עודפים, מלבד חנויות מותגים יש בקניון גם מסעדות מעולות בתי קפה ואטרקציות נוספות.

אחד המקומות המומלצים ביותר לשופינג בדובאי זהו קניון אאוטלט דובאי
אחד המקומות המומלצים ביותר לשופינג בדובאי זהו קניון אאוטלט דובאי

למה לצפות בביקור בקניון אאוטלט דובאי

קניון אאוטלט דובאי נמצא בקרבת דובאי במרחק נסיעה קצר מחוץ לעיר, בדרך כלל קניוני אאוטלט ברחבי העולם נמצאים סמוך לעיר גדולה, 

עצם העובדה שהם נמצאים מחוץ לעיר ההוצאות שלהם קטנות יותר, הקניון מכיל את מיטב המותגים המובילים בעולם בהנחות ענק שיכולות להגיע אפילו במקרים מסוימים לתשעים אחוז.

הקניון מקיים גם אירועים מיוחדים כמו למשל ימי שני השמחים, כל יום שני החנויות בכל הקניון משתתפות במבצעים מיוחדים, על אף שהמחירים מראש זולים בקניון בימי שני תוכלו למצוא אפילו הנחות נוספות ולמצוא פריטים מיוחדים במחירים מעולים.

דרך נוספת להוזיל את העלויות של הקניות שאתם עושים בקניון היא באמצעות כרטיס מיוחד עבור תיירים שהקניון עצמו מנפיק, כרטיס אאוטלט פלוס אשר מעניק לכם הנחות מיוחדות בחנוית של הקניון זהו כרטיס אשר תקף ליום אחד בלבד והוא לגמרי משתלם, הכרטיס תקף גם בקניונים אחרים בעיר.

מלבד החנויות של המותגים המובילים יש עוד המון חנויות ששווה לבדוק, הקניון כל כך גדול שבטח לא תוכלו לראות את כל החנויות ביום אחד אך בהחלט שווה גם לעשות סיבוב ולראות גם חנויות פחות מוכרות, אם אתם נעשים רעבים אתם יכולים לבלות באזור של המסעדות שם תמצאו מגוון גדול של מסעדות מכל הסוגים.

מה צריך לדעת לפני ביקור בקניון אאוטלט דובאי

קניון האאוטלט של דובאי פתוח כל ימות השבוע החל מעשר בבוקר עד עשר בלילה ובסופי שבוע הוא פתוח עד חצות, יש מסעדות שנשארות פתוחות עד שתיים אחרי חצות, יש בקניון את כל השירותים הנדרשים והוא גם מתאים לבעלי מוגבלויות.

קניון האאוטלט בדובאי הוא ידידותי לילדים ויש עבורם פעילויות מעולות וגם הצגות ברחבה המרכזית, כמו כן יש בקניון גם מרכז פעילות משפחתי צ'אק אי צ'יז עם מגוון פעילויות שילדים אוהבים כמו למשל באולינג משחקי ארקייד וגולת הכותרת משטח החלקה על הקרח, זה יכול להיות פתרון אידיאלי עבור ילדים שפחות רוצים לעשות קניות.

יש האומרים שקניון האאוטלט בדובאי הוא מהטובים ביותר לשופינג בדובאי גם מבחינת מבחר החנויות והמחירים וגם מבחינת איך שהוא מסודר, אם אתם מגיעים עם רכב אתם יכולים ליהנות מחנייה בשפע, ניתן גם להגיע בתחבורה ציבורית יש קו אוטובוס שמגיע עד הקניון אך מומלץ להשתמש בהסעות של הקניון עצמו, שווה לעשות סיור בקניון בלי קשר לקניות ולהנות מהעיצוב המרשים שלו.

אז אם אתם מחפשים לעשות שופינג בדובאי קניון האאוטלט הוא הפתרון המושלם בשבילכם, גם מבחר ענק של מותגים גם מחירים טובים וגם מקום יפיפה, שווה לתכנן את היום שלכם כך שתוכלו לבלות לפחות חצי יום בקניון.

אם אתם מחפשים לעשות שופינג בדובאי קניון האאוטלט הוא הפתרון המושלם
אם אתם מחפשים לעשות שופינג בדובאי קניון האאוטלט הוא הפתרון המושלם

שאלות ותשובות בנוגע לקניון האאוטלט בדובאי

קניון דובאי פתוח לקהל המבקרים כל ימות השבוע בימים ראשון עד חמישי בין השעות עשר בבוקר עד עשר בלילה, בימים שישי ושבת הקניון פתוח החל מעשר בבוקר עד חצות.

כן הקונספט של הקניון הוא מוצרי פרימיום במחירי אאוטלט, אתם יכולים למצוא הנחות ענק בין החנויות השונות שלעיתים יכולות להגיע אפילו עד תשעים אחוזי הנחה, בהחלט נשמע משתלם.

ניתן להגיע באמצעות אוטובוס קו 67 או 66, הקניון מארגן הסעות משלו שעוברות בין המלונות המרכזיים בעיר ואוספים את מי שמעוניין להגיע לקניון הסעות אלו הם חינם לגמרי, שווה לנצל את ההסעות הן לוקחות אתכם מפתח המלון שלכם עד לפתח הקניון וחזרה.

כן זהו יעד מעולה לביקור עם הילדים גם מבחינת קניות וגם מבחינת פעילויות ואטרקציות שיש בקניון, יש גם מסעדות שמתאימות כמו מקדונלדס או פיצה וגלידה.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!

דילוג לתוכן