חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

שבוע בדובאי המלצות

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

היי לכולם ❤️
אחרי שבוע במקום המטורף דובאי ארגנתי לכם טיפים, המלצות ומידע חשוב לכל המקומות הכי שווים בדובאי, תהנווו!
טיפים כלליים:
* לפני הטיסה תמשכו דירהם במזומן בכמות שתספיק לאורך כל השהות. אני הלכתי על הגישה של למשוך קצת בהתחלה ובמידת הצורך אמשוך עוד. לא נעים לי להגיד שמידת הצורך קרתה אחריי שעתיים שהגענו…
* אפליקציה שימושית- get your guide .ניתן להזמין דרך האתר שלהם כל אטרקציה אפשרית ובכניסה להציג להם את הכרטיס שלכם דרך האפליקציה, מה שיחסוך לכם ים זמן של תורים
* מבחינת לבוש צנוע- דובאי מאוד מתויירת ולכן אנחנו לא הרגשנו לא נעים ללכת חשוף. במקומות כמו מסגדים חייבים ללבוש צנוע, מעבר לכך לא תרגישו שזה אסור.
* תקופת הרמאדן- כל המסעדות והאטרקציות פתוחות כרגיל רק בלי כל התורים המוגזמים ובלילה העיר מתמלאת אורות, קישוטים והעיר שוקקת. מבחינת אוכל במהלך היום חשוב לא להסתובב בציבור עם האוכל אחרת מקבלים קנס.
* חשוב מאוד להדגיש שדובאי מפוצצת באטרקציות וכמובן שלא הספקנו לעשות הכל בשבוע אחד אז תמיד כדאי לקרוא על עוד
* בהמשך להערה הקודמת- כשאתם מזמינים אטרקציות תבדקו את המרחקים בין המקומות ותתכננו לפי איזורים, כך תוכלו לחסוך המון כסף על מוניות.
* המלונות פה ברמה גבוהה מאוד, ממליצה להכניס ללוז לפחות יום אחד בשביל להנות מהאטרקציות של המלון עצמו. באופן אישי המלון שלנו היה הרבה מעבר למצופה והמחיר ששילמנו עבור מה שקיבלנו היה בדיחה.
* תחבורה: המוניות שם מאוד זולות, המונה מתחיל מ5 דירהם ועולה בערך ב1.5 דירהם לכל קילומטר. שימו לב!!! לא לעלות על מוניות לקסוס- הן פי 3 במחיר.
לינה: מלון paramount damac hotel. שימו לב שיש שניים- המלון שלנו ממוקם מול מלון sls וכמו שציינתי קודם- יש פה רמת פאר שגם אם תשלמו בארץ פי 4- לא תקבלו חצי מזה (וארוחת בוקר מפנקת ברמות).
אטרקציות:
-שוק הזהב– שוק נחמד בחלקו הפחות מפותח של העיר , המון חנויות של תכשיטי זהב ובגדים אותנטיים. ביציאה מהשוק תוכלו לקחת סירה שעולה 1 דירהם בלבד שתביא אתכם לצד השני של העיר העתיקה ותוכלו לסתובב גם שם.
אקווריום– האקווריום ממוקם בתוך קניון דובאי. בקומה הראשונה זה האווריום עצמו- אני אישית ממליצה לחסוך את הסכום המטורף שדרשו על כרטיס ולא להיכנס פנימה. ניתן לראות את האקווריום גם מבחוץ ולדעתי האישית הוא אפילו יותר יפה מבחוץ. בקומה השנייה יש סוג של גן חיות ובמידה ותרצו לראות פינגווינים- תצטרכו לשלם תוספת של 21 דירהם לאדם.
מסגרת דובאי– בניין מרשים בצורת מסגרת ובפנים תעלו לקומה 48 ותלכו על רצפת זכוכית. יש תצוגות וסרטונים שממחישים איך דובאי הפכה ממדבר לעיר מפותחת ועשירה.
מופע לה פרל– מופע אקרובטיקה ופעלולים שהוא פשוט וואו אחד גדול.
בורג' חליפה– המגדל הגבוה בעולם בגובה 828 מטר. הכניסה היא דרך קניון דובאי ותעלו לקומות 124-125 עם תצפית שמשקיפה על כל העיר. מומלץ לקנות כרטיס לשעות אחר הצהריים כדי לראות את השקיעה משם.
מופע מזרקות– ביציאה מהבורג' חליפה יש מופע מזרקות של 3 דקות בערך ללא עלות. המופע מתחיל כל חצי שעה בין השעות 18-23.
– בריכת אינפיניטי אאורה- בשביל להבטיח את מקומכם בבריכה כדאי להזמין כרטיסים לפחות חודש וחצי- חודשיים מראש. במקרה שלנו היה רק כרטיס לאדם אחד מכל התאריכים הפנויים שלנו, רכשנו כרטיס ובסופו של דבר חלקנו את המיטה. הכיסאות הפנויים שמוצעים לכם באתר לא משנים כל כך את מיקומם (שורה 1/2/3), מכל זווית הנוף פשוט מטורף ואתם יכולים לשחות בכל איזור שתרצו בבריכה גם אם הכרטיס שלכם לא היה לאיזור זה.
מוזיאון העתיד– כרטיס לאחד עולה 145 דירהם וצריך להזמין כרטיסים לפחות שבועיים מראש. מוזיאון מושקע מאוד וחווייה שמתאימה לכולם.
סיור במדבר ספארי של דובאי– אטרקציה חובה! הנהג מגיע לאסוף אתכם מהמלון ויסיע אתכם עד לנקודה הראשונה- טיול קצרצר (3 דקות) על גמל. לאחר מכן מי שירצה לנהוג על ריינג'ר יצטרך להוסיף עוד 150 דירהם ששווים את זה ללא ספק. שם יהיה לכם בערך שעה, ולאחר מכן תעלו בחזרה לג'יפ והנהג יסיע אתכם עד לנקודה של הסקי חולות ששם גם זאת הנקודה הכי טובה להצטלם ובדרך תהנו מהאקסטרים של הנסיעה. בחזור כמובן שהוא יחזיר אתכם למלון או לנקודה שתבקשו.
שוק ג'ומיירה מדינה– שוק במבנה סגור וממוזג על נוף הבורג' אל ערב. אפשר להתמקח איתם בקלות על המחירים.
חוף JBR – חוף ים עם נוף לעין דובאי. לאורך החוף ישנה טיילת עם חנויות ושווקים שנחמד מאוד להסתובב שם. מומלץ להביא מגבת מראש כדי לחסוך את עלויות השכרה המגבת ( 20 דירהם להשכרת המגבת ו100 דירהם לפיקדון). אם תרצו להשכיר שם מיטה תצטרכו לשלם 310 דירהם ולדאוג להזמין לפחות שבוע מראש.
קניון דובאי – קניון ענקקק שללכת מקצה אחד לקצה השני ייקח לכם לפחות 20 דקות. גם אחרי שני ביקורים שם לא הצלחנו להגיע לחצי מהחנויות.
– מופע מזרקות דה פוינט- באיזור הפאלם תוכלו לראות מופע מזרקות בן 3 דקות ובאופן אישי לדעתי יותר מרשים ממופע המזרקות בבורג' כליפה. המופע מתחיל כל חצי שעה החל מ19 בערב עד 23. מומלץ להישאר באיזור, להסתובב בטיילת ולאכול ארוחת ערב לצד הנוף.
גן הפרחים- עלות כניסה ליחיד תעלה 55 דירהם, במידה ואתם לא יכולים יותר לעמוד בחום הזה- תשלמו 25 דירהם (לכל הנפשות) לסיור בן 5-6 דקות מסביב לכל הגן. מומלץ לבוא בשעות שהשמש מתחילה לרדת ופחות חם.
הכפר הגלובלי– עלות כניסה תעלה לכם 20 דירהם לאחד. הכפר עצמו מאוד מרשים ובכל חלק תפגשו מדינה אחרת עם דוכני אוכל ושווקים אותנטיים. בתקופת הרמאדן המקום נפתח בשעה 18:00 וכשמחשיך הכי יפה ונעים להסתובב שם עם האורות.
אוכל:
– בקלאווה- לאורך השוק תוכלו למצוא המון חנויות שמוכרות מארזי ממתקים מקומיים כמו בקלאוות. לא לפחד להתמקח איתם על מחירים,הם רק משחקים אותה קשים להשגה.
– מסעדת סה לה וי- מסעדה בקומה גבוהה שמשקיפה על הנוף של כל העיר המוארת בלילה ןעל הבורג' כליפה. האוכל טעים ברמות והיה שווה כל שקל. אבל!! שימו לב- יש מינימום הזמנה לסועד של 500 דירהם.
– מסעדת זומה- מסעדה אסייאתית יוקרתית. האוכל טעים אבל באופן אישי חמוד ולא יותר.
– פריים 68- מסעדת סטייקים יוקרתית ביותר שממוקמת בקומה 68 וכל השולחנות פונים לכיוון הנוף על העיר. הזמנו מנה עיקרית אחת ותוספת אחת וקיבלנו על חשבון הבית 2 מנות פתיחה- לחם ענן ומרק קר טעימים ביותר.
– nusr-et- עוד מסעדת סטייקים מפורסמת. המנות טעימות ללא ספק. אך קחו בחשבון שאתם תשלמו שם לפחות אלף שח אם אתם רוצים להצליח לשבוע. המחיר הוא רק על הסטייק עצמו ואם יתמזל מזלכם גם תזכו לשואו של צלחות הסטייק שלכם בלייב. כל תוספת נוספת תעלה לכם עוד כסף.
– בנ'ס קוקיס- דוכן עוגיות בטעמים שונים בתוך קניון דובאי
– סינבון- הרשת המפורסמת ברחבי העולם למאפי סינבון.ללא ספק אין לו מתחרים.
– מסעדת זוזו- מסעדה אותנטית במחירים שפויים לגמרי, ממקומת בחלקה החיצוני של קניון דובאי ותוכלו בגרסה שנייה למופע המזרקות.
– vapiano- מסעדה איטלקית במחירים סבירים לחלוטין, המטבח פתוח כך שתוכלו להזמין מהטבחים בדיוק את המנה שאתם רוצים.
– פוראבר רוז קפה – בית קפה ציורי עד הפרט האחרון. ניתן לשבת לקפה ולעוגה מתוך מבחר הקינוחים במקרר הראווה שלהם, אך לרעבים מביניכם יש גם תפריט לאוכל עיקרי יותר.
 
תודה רבה למטיילת ליטל אלמוג על שיתוף סיכום הטיול המצוין שלה!

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!